May Beauty - The Incredible Face Mask

3.44




Sain mahdollisuuden testata tälläistä supermielenkiintoista kasvonaamioita ja tulin ny tekemään teille pienimuotoista esittelypostausta aiheesta. Myös postauksen lopussa on teille jotain kivaa, joten stay tuned!

Kasvot on ollut mulle aina oikeastaan se kohta, johon en oo ollut tyytyväinen. Nuorempana mulla oli tosi paljon epäpuhtauksia ja niitähän tulee edelleen. Silloin tällöin tulee esimerkiksi syötyä epäterveellisesti tai stressattua niin paljon, että se näkyy jo naamassa. Mun naama reagoi tosi nopeasti siihen jos syön esimerkiksi suklaata tai joitain muita herkkuja. Oon myös huomannut että nyt kesällä iho on myös mennyt huonompaan kuntoon hikoilun vuoksi.

MayBeautyn The Incredible Face Mask imee iholta talia ja tekee ihohuokosista huomattavasti pienemmät. Se auttaa mm. akneen, öljyiseen ihoon, mustapäihin, sekä se myös poistaa kuollutta ihosolukkoa kasvoilta. Naamio on ''mutanaamio'', ja se on ikäänkuin ''revittävä'' loppuvaiheessa.




Kasvonaamio levitetään puhtaalle ja kuivalle iholle. Pitää olla vain varovainen levityksen kanssa, koska esimerkiksi kulmakarvoihin tuota ei saa laittaa lainkaan.

 Mulla on eniten mustapäitä yleensä poskissa, leuassa, sekä nenässä. Tämän pakkauksen mukana tuli todella kätevä levityssivellin, ja se on mun mielestä ihan mahtava idea tähän pakkaukseen.  Tälläiset mutanaamiot on vähän sotkuista levittää, mutta tuon siveltimen avulla se onnistui tosi helposti ja mutkattomasti.
.

Kun naamio on levitetty, se jätetään kuivumaan noin 30-45 minuutiksi. Mun mielestä tää on paras osio, koska mun mielestä naamion kuivuminen tuntui niin hauskalta. Kun naamio on kuivunut, se täytyy kuoria pois. Yleensä kun oon tämäntapaisia kasvonaamioita käyttänyt, en oo meinannut saada naamiota irti kasvoista, koska se on sattunut niin paljon. Tämän irrottaminen ei kuitenkaan sattunut läheskään niin paljoa, se tuntui lähinnä jopa rentouttavalta!

Kun kaikki naamioista on irroitettu  kasvoilta, täytyy kasvot huuhdella vielä lämpimällä vedellä.


Tässä näette vielä lopputuloksen. Eihän eroa varmaankaan heti silmällä erota, mutta musta tuntuu kyllä aivan siltä että mun iholta lähti kaikki ylimääräinen, ja se pystyy taas hengittämään. Pitää ottaa tämä kyllä aina kerran viikossa tavaksi, ja katsoa minkälainen on sitten pidemmän aikavälin tulokset.

Ja koska naamio poistaa ihoon kiinnittynyttä kuollutta ihosolukkoa ja epäpuhtauksia, tätä kannattaa käyttää esimerkiksi ennen aurinkolomaa. Tällöin saa paljon pitkäkestoisemman rusketuksen. Mulle tää on ihan täydellinen, koska parin viikon päästä alkaa mun odotettu ja ansaittu loma, ja aion kyllä saada vihdoinkin itselleni kivan brunan, kun en oo sitä vielä tänä kesänä saanut otettua. :) 

Sitten vielä viimeisimpänä se paras juttu, eli multa löytyy vielä 30% alennuskoodi teille kaikille sinne ruutujen toisille puolin.  Eli jos teidän tekee mieli testata tätä kasvonaamiota, tilaamaan pääsette tästä!

♥ Marjut 

You Might Also Like

6 comments

  1. Ruma Menninkäinen16. elokuuta 2016 klo 18.04

    Pitäisköhän mun kokeilla tuota? :D

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa hyvälle :) Täytyykin testailla tätä!

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kyllä oli ja suosittelen :) Oon testaillut sitä jo pariin otteeseen ja molempina kertoina kasvot tuntui taas niin kevyeltä ja puhtaalta!

      Poista
  3. Kannattas vaa lopettaa blogi ku et näköjää tähän panosta ees puolitehollakaan. Nykyään vaan ärsyttää avaa tätä ku postauksii tulee kerra kuussa. neki tämmösiä tyhjänpäiväsiä missä ei oo sen syvempää sisältöä mikä herättäs mitään tunteita. lukijoiden kiusaamista tämä. Myönnä edes että et jaksa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän kyllä täysin sun pointtis ja oon tosi pahoillani että postaukset on jäänyt nyt taka-alalle. :/ Mulla on tähän monia syitä, ja ajattelin että kerron niistä lisää sitten seuraavassa postauksessa, jonka koitan julkaista asap!

      Poista