THREE STRIPES

12.34














Jacket Stradivarius / Top Miss Selfridge / Jeans Bershka / Sneakers Adidas

14. Tammikuuta 2016. Miten mun vuosi on lähtenyt käyntiin? Tosi onnistuneesti lukuunottamatta kipeeksi tulemista. Vähän kiukuttaa, koska olin just ajatellut että nyt uuden vuoden kunniaksi on hyvä aloittaa se treenaaminen, mikä tuolla ennen joulua jäi pois kun oli niin paljon muuta mielessä. Tää kipeäksi tulo kuitenkin vähän venyttää tuota mun starttia, mutta parantelen itteni nyt ensin kunnolla, että saa tän kerralla pois. Muuten päivät on mennyt töissä ja Yousafin ja kavereiden kanssa ollessa. 

Täällä kelit on aivan ihanat, ei oo kuulemma ollut tälläistä talvea vuosikymmeniin. Joka päivä on oikeastaan 18 astetta lämmintä, ja tuo on aurinko on oikeasti tosi polttava jos siinä hetken aikaa istuskelee. Mä niin rakastan tätä maata. ♥ 

En tehnyt tänä vuonna uusia uuden vuoden lupauksia niinkuin yleensä, mutta yritän päästä joihinkin tavoitteisiin, mitä mulla on mielessä. Suurimmat tavoitteet tälle vuodelle on esimerkiksi tuo vähän terveellisempien elämäntapojen aloittaminen ja liikunta. Mä en elä mitenkään hullun epäterveellisesti, mutta liikkuminen mulla jää tosi vähälle. Olis myös tosi kiva löytää täältä joku uusi harrastus. Tanssin aloittaminen uudelleen olisi aivan unelma. Toisena tavoitteena voin sanoa vaikka sen, että mun pitää saada tää laiskuus pois itsestäni ja alkaa olemaan vähän aikaansaavampi kuin aiemmin. 

Vietettiin tänään Yousafin kanssa päivä Valletassa. Herättiin kerrankin aikaisin, käytiin Valletassa syömässä aamiaista ja sen jälkeen kierreltiin hetki kauppoja ja ihasteltiin maisemia. Lopuksi käytiin ottamassa vielä parit asukuvat, joita ei oo hetkeen täällä blogissa näkynytkään. Oli jotenkin tosi outoa olla pitkästä aikaa kameran edessä, ja olo oli kieltämättä hieman luonnoton. Mutta ehkä tää taas tästä, kun alkaa ottamaan näitä kuvia enemmän kuin kerran muutamassa kuukaudessa. Kertokaa kuitenkin mitä tykkäätte!

Mut ei mulla muuta. Haleja kaikille ♥ 

♥ Marjut  



You Might Also Like

4 comments

  1. Hei!

    Oon seurannu sun blogia jo ainakin vuoden ja tykkään niin paljon sun tyylistä kirjoittaa ja siitä, että toteutat kivasti lukijoiden postaustoiveita. :) oot kaiken lisäks todella kaunis ja kuvauksellinen! :)

    Ihanaa uutta vuotta sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Tosi ihana kuulla, että oot lueskellut mun juttuja jo niin kauan! Kiitos myös tosi paljon kehuista <3 Tälläiset kommentit aina piristää!

      Poista
  2. Tännekin kunnon aurinkoinen keli! :) Tosi kivat farkut sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos Suomesta puhutaan, niin eiköhän sinnekkin niitä aurinkoisia kelejä kevät talven mittaan tule :) Ja kiitoksia, itekkin tykkään kovasti noista farkuista! Ihan lempparit :)

      Poista