Mitä mulle kuuluu?

6.26





Lähtö tuli varoittamatta vanhasta kämpästä ja alkoi uuden kodin etsiminen. Mun kaksi viimeisintä viikkoa on ollut tosi stressaavat, enkä oo kerennyt kunnolla edes laittamaan ajatuksiani blogiin. Hyvä kun oon kerenny ees Instagramia päivittämään. Mulla oli onneksi kuitenkin tosi hyvä tuuri, koska löysin tosi halvan yksiön aivan mahtavalta paikalta lyhyellä sopimuksella. Täällä on tosi vaikea etsiä yksin kämppää, koska monet vaihtoehdot ovat vähän turhan kalliita yksin asumiseen tai sitten hinta ja laatu eivät vastaa toisiaan. 

Löysin kuitenkin ''sen oikean'' ja pienellä remontilla tästä sai täydellisen kodin. Jotenkin hassua että oon asunut täällä jo vuoden mutta tää on ensimmäinen kämppä joka tuntuu oikeasti mun omalta kodilta. Johtuu ehkä siitä että asun täällä aivan yksin ja mulla on koko ajan omaa rauhaa. En ois uskonu että oisin näin onnellinen asuessani yksin. Kiinnostaisiko teitä nähdä kuvia tästä kunhan saan kaiken valmiiksi?

Niinkuin jo aikaisemmin mainitsin, että oon ollut aivan älyttömän stressaantunut. Sen takia mun aika ei oo riittänyt tänne, mutta nytkun kaikki alkaa asettua, alkaa tämä postaustahtikin normaalisoitua. 

Eli en oo unohtanut teitä, enkä aio ainakaan näillä näkymin lopetella tätä bloggaamista vaikka välillä onkin pieni epätoivo. Mun on vaan nyt tosi vaikea kirjoittaa elämästäni, koska mitään ei tapahdu ja jos tapahtuu niin asiat on vähän liian henkilökohtaisia blogiin kirjoitettavaksi. Kuvien ottaminen on myös tosi hankalaa, koska myös täällä tulee jo joskus 5 aikoihin pimeää ja suurin osa päivistä menee töissä. Talvi taitaakin olla se tunnettu bloggaajan pahin vihollinen. :'D

Mutta hei, jos teillä on jotakin postaustoiveita niin laittakaa ihmeessä tuonne kommenttiboksiin niitä. Nyt kun alkaa olla rytmin taas kunnossa niin voisin alkaa toteuttamaan niitä ennen joulua. Kysymyspostauksen vastaukset on tulossa tänään illemmalla blogiin!

Enää olisi vain pari viikkoa ja sitten matkataan jouluksi Suomeen. Jännittää ihan älyttömästi viedä mun muru Suomeen. Peukut pystyyn että siellä on jouluna lunta!

Kivat itsenäisyyspäivät kaikille!

♥ Marjut  

You Might Also Like

6 comments

  1. Olis ainakin tosi kiva kuulla mitä sun bf on mieltä suomesta. Säästä, ihmisistä, luonnosta ym. vaikka ihan oma kertomana pitemmästikin jos sen verran saa käsitystä yhtään. sit jos hänellä on jotain mielikuvia valmiiks miten ne on vastannut sit odotuksia,onko olleet ihan väärät vai sitä mitä luulikin.
    Ja se kämppäpostaus olis kiva myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei toi vois olla hyvä! Pitääpäs kysellä siltä olisko tällänen mahdollista toteuttaa :) Ja kämppäpostausta tulossa sitten kun kaikki on valmista. :)

      Poista
  2. Kämppäpostaukset on aina kivoja! :) hyvä muuten että löytyi uus kämppä, joka vielä tuntuu omalta! Tässähän melki vois jo sanoa että kaikella on tarkoituksensa :D kuukauden parhaat postaus vois olla kiva, oon jotenkin tykästynyt niihin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, itekkin tykkään lueskella niitä muiden blogeista :) Se on kyllä totta! Noita kuukauden suosikkejakin voisin alkaa toteutella :)

      Poista
  3. Kämppäpostausta ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sellainen kiinnostaisi! Koitan tehdä sen niin pian kuin mahdollista :)

      Poista