Kysymyspostaus - Vastaukset

16.01



Koko nimes? 
Marjut Mira Tuulikki 

Syntymäpäivä? 
20.6.1995

Lempi..

numero 
Mulla ei itseasissa oo ollu ikinä lempinumeroa ja tuskin ees tulee olemaan. Oon vissiin tylsä! :D

väri
Kaikki värit on oikeastaan tosi ihania, mutta tällä hetkellä oon hurahtanut tummiin sävyihin. Esimerkkinä tähän vois nyt sanoa viininpunainen, tummanvirheä, ruskea ja niin edelleen. Mulla vähän vaihtelee lempivärit vuodenajan mukaan. Ikuinen lempiväri tulee kuitenkin olemaan baby pink!

ruoka
Lempi ruokia on monia, mutta tortillaan en tuu ikinä kyllästymään :D voisin syödä sitä vaikka joka päivä.

tuoksu
 Lempi tuoksu on hajuvesissä Versacen Bright Crystal. Muuten vaan sitten tietty oman kodin tuoksu Suomessa ja Yousaf tottakai :')

tunne
Tunteena ehkä sellainen että kaikki on hyvin. Semmonen stressitön ja rauhallinen.

kauppa
Jos vaateliikkeistä lähdetään niin River Island, Bershka ja Tally Weijl.

Vaate
Mun lemppari on ollut ylivoimasesti mustat Dr denimit jo monta vuotta. Muuten valkoinen nyöripaita, joka on näkynyt jo parissa postauksessa.

Asu

Tähän on vaikea sanoa yhtä tiettyä, mutta kaikki mun tyyliset, rennot asut on kaikista lemppareita. Tykkään korkeavyötäröisistä farkuista, croptopeista ja tennareista.



Kuvaile perhettäsi? 
Mulla on maailman ihanin ja rakastavin perhe, enkä vois toivoa parempaa. Vaikka tässä on muutama tuhatta kilometriä meidän välissä, silti jutellaan oikeastaan päivittäin. <3

Mieleenpainuvinta vuonna 2015?
Tää vuosi on ollut niin tapahtumarikas negatiivisin sekä positiivisin puolin, mutta varmaan se positiivisin hetki oli se kun muutin tänne takas ja aloitin ihan uudessa työpaikassa.

Traagisin tapahtuma jonka olet kokenut? 
Läheisen menettäminen

Mitä pelkäät?
Edellisen mukaan läheisten menettämistä. Plus korkeet paikat!

Missä näet itsesi 10v päästä?
Jos totta puhutaan niin mulla ei oo mitään hajua. Toivon että oon saavuttanut jotain esimerkiksi opiskelulla, mulla on ihana perhe ja oma, kaunis koti.

Mitä haluaisit tehdä isona?
Voikun tähän tietäisikin vastauksen! A

Onko sulla usein ikävä perhettäsi suomessa? 
On, koko ajan. Onneksi enää vain kaksi viikkoa ja nään mun rakkaat <3

Entä ystäviäsi?
Niitäkin <3

 Miten helpotat ikävääsi?
Soittamalla tai muuten vain laittamalla viestiä. Joskus katselen myös vanhoja kuvia kun mulla on aikaa.

Tietävätkö siellä asuvat ihmiset missä on suomi tai millainen maa se on? 
Kyllä suurin osa tietää :) Mutta kaikki ei sitten välttämättä tiedä millainen Suomi on. 



Parhaat puolet poikaystävässäsi?
Yousaf on niin ihanan huolehtivainen ja se laittaa muut aina etusijalle. Tykkään myös sen pukeutumistyylistä, ulkonäöstä ja asenteesta asioihin. :) 

 Mitä asioita ikävöit eniten suomessa?
Perhe ja ystävät tottakai. Mutta Suomesta muuten ne neljä vuoden aikaa ja suomalainen ruoka!

 Kauanko lento sieltä kotimaahan kestää? 
Jos suorana mennään niin noin 4-5 tuntia. Jos vaihtoja on niin koko päivä.

Unelma ammattisi? 
Psykologi, tai sitten jotain sellaista missä sais työskennellä vaatteiden parissa.

 Mikä olisi ammatti johon et kykenisi?
Kirurgi tai ruumiinavaaja. :D

Missä eri aloilla olet työskennellyt?

Oon ollut vakituisessa vasta yhdessä paikassa, mutta kesäisin oon ollut puistotyöntekijänä, siivoojana, lastenvaateosastolla myyjänä ja nyt vakituisesti pelifirmassa asiakaspalvelijana. :) 

Lempinimet jolla sun kaverit ja/tai perhe kutsuu sua? 
Mulla ei oo oikeastaan lempinimeä, mutta mun nimestä saa kyllä väänneltyä erilaisia versioita. :D



Sun erityistaidot tms? ( laulaminen, taiteet, valokuvaus etc) 
Tähän on paha sanoa mitään, koska en tunne olevani missään erityisen taitava. Tottakai tykkään laulaa, ottaa kuvia ja sen sellaista. :) 

Katsotko mielummin elokuvan vai luetko kirjan? 
Elokuva. Mutta yleensä siitäkin mielummin sarjat. 

Uskotko sielunsisaruuteen ja siihen että kaikilla meillä on sielunsisar? 
En oo aivan varma. Uskon että ihmisellä voi tulla vastaan monia ''sielunsisaria'' ja joidenkin kanssa vaant toimii paremmin kuin muiden kanssa.

Uskotko karmaan? 
Kyllä, oon alkanut vihdoin ja viimein uskomaan. :'D

Suosikki lastenohjelmasi lapsena? 
Pokemon oli kaikista paras.

Mitä kaipaat lapsuudestasi? 
Varmaan sitä perheen kanssa olemista ja sitä turvallisuutta. Lapsena ei ajatellut mitään pahoja asioita eikä muutenkaan tulevaisuutta.



Tuomitsetko omasta mielestäsi herkästi ihmisiä? 
En. Oon joskus vähän liiankin sinisilmäinen ja suvaitsevainen ihminen. Paitsi sitten jos joku ihminen ei oo mukava mulle niin tottakai tuomitsen sen jo ensimmäisestä sekunnista lähtien. 

Mitä taitoa haluaisit kehittää itsessäsi? 
Enkkua haluaisin paljon sujuvammaksi, mutta se kehittyy tässä koko ajan. Haluaisin osata käyttää kameraa paremmin!

Oletko introvertti vai ekstrovertti? 
Introvertti.

Mitä kieliä osaat ja haluaisit osata? 
Osaan ainoastaan englantia sujuvasti. Ruotsia osaan lukea, mutta en osaa puhua sitä tositilanteissa sitten yhtään. Espanjaa oon myös opiskellut, mutta eipä sieltä oo jäänyt kuin se perus kielioppi mieleen. Haluaisin oppia lisää espanjaa, ja uusista kielistä haluaisin oppia italiaa, ranskaa tai saksaa.


Aiotko ottaa lisää tatuointeja? 
Joo aion niin pian kuin vain mahdollista. :) Mulla on itseasiassa kaksi jo suunnitteilla, mutta haluan miettiä tarkkaan mitä haluan. 


You Might Also Like

3 comments

  1. Vastaukset
    1. Hihii, en jaksais oottaa <3

      Poista
    2. Mut määpäs näänkin aikaisemmin. :D <3

      Poista