Halloween

14.26





Heippa ihanat ja huikeet Halloweenit kaikille jälkikäteen. Päätin tulla vähän jakamaan harvoja kuvia, jota tuli otettua viime lauantaina kun vieteltiin Halloweenia. 

Mun Halloweenin juhlinta alkoi sillä, että menin ensin alottelemaan Kiialle Sonjan kanssa ja laittauduttiiin siellä myös sitten loppuun saakka. Halusin kokeilla ensimmäistä kertaa tekoveren laittoa ja ''haavojen'' tekoa, mutta eihän niistä mitään taideteoksia tullut. Nyt kyllä kadun noiden tekoa enemmän kuin mitään, koska mulla reagoi iho tosi pahasti ja sain allergisen reaktion. Nyt mulla on saman malliset ihottumat kaulassa, kädessä ja jalassa. :'D Mulla ei oo ikinä reagoinut iho mihinkään, ja en tajua miten tää tuli nyt sitten näin pahana..

Kun oltiin hetken aikaa etkoiltu Kiian luona, lähdettiin meidän työkaverin järjestämiin Halloween bailuihin, johon myös Yousaf lähti mukaan. Talo, jossa kyseiset bileet olivat, oli koristeltu ihan älyttömän pelottavaksi, ja kaikki vieraat olivat panostaneet tosi paljon asuihinsa. Harmittaa kun en taaskaan tajunnut ottaa kuvia yhtään noista koristeluista, paitsi tuo mun ja Sonjan vessaselfie löyty tuolta puhelimen kameranrullasta. Mutta siis, tuota luokkaa ne koristelut oli ja tosi siistiä että jotkut on jaksanut oikeasti panostaa Halloweeniin! Suomessa sitä ei tullut ikinä juhlittua, ja tää taisikin olla ensimmäinen kunnon kerta, kun juhlin tätä juhlapyhää.

Viihdyttiin kotibileissä parisen tuntia ja suunnattiinkin niien jälkeen sitten Pacevilleen jatkoille. Loppuilta meni tanssiessa, jutellessa uusille sekä vanhoille tutuille. Koko ilta oli tosi onnistunut, jos sitten seuraavan aamun allergista reaktiota ei lasketa tuohon :D Oli tosi hauskaa kuitenkin pukeutua ja oon tällä hetkellä sitä mieltä, että Halloweenista tuli yks mun lemppariaiheista juhlia, ja ootan jo ensi vuotta että pääsee taas pukeutumaan :)

Kertokaas vähän miten te vietitte Halloweenia ja pukeuduitteko joksikin? 

Ihanaa alkanutta viikkoa teille kaikille! 

♥ Marjut  

You Might Also Like

2 comments

  1. Oon aina tykännyt halloweenista, ehkä just sen takia, että "on lupa" panostaa pukeutumiseen, koristeluun, maskeeraukseen yms.
    Ei-niin-uskonnollisena ihmisenä vietän kyseistä viikonloppua juuri mielummin ilosesti halloweenina kuin vanhoja muistellen pyhäinpäivänå. En kuitenkaan tarkoita ettenkö kävis sytyttämässä kynttilää haudoille, mutta jotenkin tuo halloween ja kaikki ällötykset vaan kiehtoo ja inspiroi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, itekkiin aina tykännyt tuon takia Halloweenista juuri tuon takia! Tykkään muutenkin laittautumisesta niin on ihan hullun hauskaa panostaa oikeen kunnolla :) Mutta silti vietän tuota päivää myös samalla muistellen niitä rakkaita ihmisiä, jotka on täältä jo lähtenyt :) Mutta en tiedä miten se eroaa jokapäiväisestä elämästä, koska mun mielestä niitä muistellaan joka päivä :)

      Poista