Grand Harbour

23.50





























Kello on kahdeksan maanantaiaamuna ja mä oon täysin hereillä kirjoittelemassa teille postausta. En saanut viime yönä nukuttua oikeastaan yhtään ja nyt seitsemän aikoihin vielä heräsin siihen, että meidän talon hissiä alettiin vaihtamaan. Eli ihan kamalat rakennus - ja porausäänet ollut jo tunnin käynnissä. No, jollain on sentään unenlahjoja kun tää yks tuhisee vieressä tyytyväisenä vieressä, vaikka kuuntelen musiikkia ja noita porausääniä sekaisin. :D  Yks asia, joka saa mut ehkä vihaisimmaksi tässä maailmassa on se, että jos joku herättää mut kesken unien jonkun äänen takia. Ja ihme kyllä, tänä aamuna mua ei ärsyttänyt ollenkaan. Tässä aikaisin heräämisessä on niin paljon hyviä puolia ja nyt mulla on paljon aikaa tehdä kaikkea ennen iltavuoron alkamista. 

Mutta tän päivän höpinät sikseen, koska halusin tulla postailemaan teille kuvia eiliseltä Valletan reissulta. Yousaf vei mut Vallettaan katsomaan maisemia ja päätin myös napata kameran mukaan kuvia varten. Valo oli taas aivan täydellinen kuvailuun auringon laskiessa ja tuli ihanan rauhallinen olo kun katsoi tuota punertavaa taivasta merelle päin. On tosi hyvä tehdä välillä tälläisiä reissuja, että varmasti muistaa miten kauniissa paikassa sitä elääkään ja sitä osaa arvostaa paljon enemmän. Nää taitaakin olla ensimmäiset kuvat, jotka on otettu musta kunnolla tummalla tukalla, joten nyt näätte vähän selvempää kokonaiskuvaa. Ite oon ollut tosi tyytyväinen näihin, ja tahtoisin melkein koko ajan vaan tummentaa, enkä palata enää vaaleaan. Tää on jotenkin hassua, koska esimerkiksi nuorempana en tykännyt tummista hiuksista yhtään, enkä tuntenut itseäni omaksi itsekseni kun mulla oli viimeksi tummat hiukset. Nyt mulla on tosi kotoinen olo tällä värillä, ja toivottavasti en myöskään kyllästy tähän pitkään aikaan.

Tuo paikka oli täynnä vanhoja portaita ja siltoja, ja mua pelotti ihan älyttömästi kun tuo paikka oli vielä niin korkealla. Tuntui taas siltä, että tälläinen paikka olisi varmasti lailla kielletty Suomessa ja kaikki kohdat olisi aidattu. :D Mun pahimmat pelot on korkeat paikat ja meri, joten joissain kohdissa yhdistyi nuo aika hyvin. Mutta vaikka pelkäänkin noita molempia tosi paljon, on nekin omalla tavallaan tosi kauniita asioita ja siksi oonkin yrittänyt päästä mun peloista eroon. Ilman korkeita paikkoja ei esimerkiksi näkisi ihania maisemia! 

Kertokaahan vähän mitä tykkäsitte tälläisesti postauksesta pitkästä aikaa ja kertokaa myös mitä mieltä ootte kuvista. Ihanat alkavat viikot kaikille 

♥ Marjut  


You Might Also Like

12 comments

  1. Voi rakas sä oot täydellinen!! Ja noi hiukset ❤ ps.mulla on sua ikävä :( -Oona

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos muru, mutta sinä itse vain! <3 Mullakin on sua ihan älyttömän kova ikävä, mutta onneks me nähdään pian :') <3

      Poista
  2. Niin kauniita kuvia, vautsi!! :-)

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi! Nyt on kyl niin hienoja kuvia, että wau! Tosi hyvin onnistunut. Just toi valotus ja kaikki! Toi paikka näyttää myös tosi kivalta ja toi taustan silta tuo kivan vivahteen. Noi sun vaatteet on myös tosi kivat. Laukku mun mielestä ei sopinut kuitenkaan kuviin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla että tykkäät, kiitos paljon :) Joo, tuo laukku on kyllä kieltämättä turhan neitimäinen noihin olosuhteisiin. En kuitenkaan oikein tiennyt miten pukeutua kun en tiennyt mihin ollaan menossa :'D :)

      Poista
  4. Vautsi ihan ensinnäkin upea tuo banneri. Sun blogissasi on kasa kauniita kuvia, olet hirmu sievä ja sun hiuksesi ovat ehkä täydellisintä mitä oon nähny:D Ja aivan upeita maisemia näissä kuvissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos aivan ihanasta kommentista <3 Piristi kyllä mieltä huimasti! :)

      Poista
  5. Koska oot traguksen ottanut ja missä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin sen vuos sitten täällä Maltalla yhessä liikkeessä St. Julianssissa. :)

      Poista