Rakkautta, materialismionnellisuutta ja vanhoja autoja

15.05











Tulin jakamaan vähän instakuvia, mitä on taas kertynyt viikkojen varsilla. Instagram on kyllä aina ollut mun lempparisovellus ja sellainen, mihin oon oikeasti ollut monta vuotta koukussa. Mulla on ollut se niin kauan, ja joskus selailenkin vanhoja kuvia ja muistelen menneitä muutama vuosi takaperin. Aattelin myös, että olis joskus tosi hauska tehdä sellainen ''linkkaa instasi'' linkkaa blogisi sijasta. Miltä kuulostaisi? Mut löytää muuten nimimerkillä mamituh :)

Sitten hieman kuulumisiin. Täällä Maltalla on alkanut jo ilmat viilentyä sen verran, että saa nukkua jo paksun peiton alla ja tänään jouduin pitämään myös pitkähihaista. En jaksais millään odottaa, että pääsis jo käyttämään lämpöisiä neuleita ja takkeja. Oon päivittänyt ne nyt niin hyvin, että mulla ei oo koskaan ollut noin paljoa valinnanvaraa. Yksi pitäisi vielä ostaa kaikista kylmpimpiä kelejä ja Suomireissua varten. Löysin jo itseasiassa yhden potentiaalisen ehdokkaan, mutta jätin sen vielä odottelemaan varaukseen, jos mieli muuttuukin.

Käytiin viikko sitten ajelulla Yousafin beetlellä, ja oli kyllä hullun hauskaa. Käytiin myös pyörähtämässä yhdessä Reggae-baarissa ja kuunneltiinkin koko ilta samantyyppistä musiikkia. Se auto oli niin söpö, koska tykkään kaikesta vanhasta ja vintage-tyyppisestä, mutta olin kyllä koko ajan ihan paniikissa kun istuin kyydissä. Luulin että meidän kotipösö pitää ihan älytöntä meteliä, mutta tuosta lähti vielä enemmän ääntä. Niin ihana! :D

Päivät menevät lähinnä töissä, mutta tänään sain hetken kerätä voimia loppuviikkoa varten vapaapäivällä. Löysin tuollaiset ihanat korkkarit syksylle ja talvelle ja en voisi olla noista onnellisempi. Nuo oli aivan täydelliset jalassa ja tiedän niin monta asua, joita noihin voi yhdistää. Mitäs te tykkäätte?

Seuraavat kolme päivää olisi vuorossa vielä aamuvuoroa, mikä on tosi hyvä, koska kerkeän käydä hakemassa parit jutut mun Halloween asuun! Toivon, että löydän oikeat jutut koska mulla on jo aika selkeä kuva mun asusta. Täällä Halloween on aivan älyttömän siisti, enkä jaksais yhtään odotella viikonloppua. Minkälaisia suunnitelmia teillä on Halloweenia varten?

Nyt alan valmistautumaan henkisesti huomista kasinaamua varten. Toivon todellakin, että pääsen ylös sängystä ennen seitsemää kahden viikon iltavuorojen jälkeen.

Kivat viikonjatkot <3

♥ Marjut  

You Might Also Like

8 comments

  1. Susta kyllä tulee niin kovasti lana del rey mielee että voi vitsit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Otan ton kohteliaisuutena, koska onhan Lana kaunein ikinä! :)

      Poista
  2. Ihana postaus musta! Mun päivä oli tänään kaikkea muuta kuin hyvä, mutta kun avasin tämän niin tuli tosi hyvä mieli noista kuvista! Kivoja hyvänmielen kuvia :) Vaikutat niin onnelliselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Neea :) Onpas harmi kuulla että sun päivä ei ollut mistään parhaimmasta päästä, mutta ihanaa että mun kuvilla on piristävä vaikutus :') Kiitos tosi paljon <3

      Poista
  3. Ai niin halloween :D onko täällä millainen meno muuten halloween aikaan, et juhlitaanko sitä oikein? toi auto kyl näyttää niin söpöltä! ja sähän voit joskus tehdä sellaisen vanhat instakuvat postauksen :D toki mun mielestä sä et oo viel tehnyt sitä kysymyspostausta vai onko mulla se vastaus osuus mennyt ihan ohi? :D Ps helle tuu takas :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mun mielestä ihan sairaan hyvä meno, mitä nyt ite näin kun olin viime vuonna siellä baarissa töissä :) Et kantsii ainaki Pacevillee lähteä käymään tsekkaa, että millasta siellä on!

      Vois kyllä, se olis aika hyvä idea! Pistän korvan taakse :) En oo vielä saanut kymyksiin tehtyä vastauksia kiireiden takia, mutta koitan saada sen postauksen tehtyä niin pian kuin mahdollista! :)

      Mulla ei oo oikeestaan hellettä ikävä ollenkaan, mutta ymmärrän kyllä kun tulit tänne vasta hetki sitten :')

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos Sini! Hullunkiva kuulla, että tykkäsit :)

      Poista