New favourite clothes

13.25


Päätin tulla jakamaan teille uusia lempparijuttuja, mitä löysin kun kävin perjantaina yksin kiertelemässä kauppoja. Halusin myös pitkästä aikaa kuvata nää jutut mun päällä, koska henkarilla roikkuessa vaatteet näyttää aina niin tylsiltä.  Nyt oon esimerkiksi saanut takkivarastot talveksi täydennettyä. Hassua että täällä on vielä aika lämmin, mutta pian saa käyttää taas paksuja neuleita ja lapasia!

Mun mielestä on tosi ihanaa, miten monipuolisesti oon oppinut pukeutumaan täällä eläessäni. Tuntuu siltä, että Suomessa mulla oli aina samat vaatteet johtuen säästä ja ehkä myös siitä että en oikein uskaltanut pukeutua vielä eri tavalla. Suomessa en halunnut käyttää ikinä hameita tai mekkoja, mutta täällä niitä pystyn jostain syystä käyttämään. En nyt tarkoita että se olisi kiellettyä Suomessa, mutta täällä musta tuntuu, että pukeutuminen on paljon vapautuneempaa!

Nää mun ostamat vaatteet ei nyt ole mitään sen erikoisempia, mutta kaikki on sellaisia, joita on kovasti halunnut omaan vaatekaappiini kotiuttaa. Enjoy! 

Ps; Nää kuvat on aivan järkyttävän laatuisia, ja voisin alkaa harkita ihan tosissaan sen uuden kameran ostamista. Kertokaa ihmeessä jos teillä olisi jokin tietty kamera, jota voisitte suositella. Kaikki ehdotukset otetaan lämpimästi vastaan, koska tuo mun Canon alkaa vedellä jo viimeisiään.



Kävin shoppailureissulla Rivel Islandilla, josta tosi harvoin löydän mitään. Se on kyllä ylivoimaisesti yksi mun lempikaupoista, mutta hinnat ovat vähän turhan korkeita. Esimerkiksi tätä ihanaa harmaata neuletta katselin monet kerrat, mutta hintaa oli alunperin noin 40 euroa. Nyt kun kävin katsomassa niin se oli alennettu noin 20 euroon ja sitä löytyi vielä mun koossa! Onnellisena sitten kiikutin tämän sovituskoppiin ja sen jälkeen kassalle sen enempiä miettimättä. 


Jotkut lukijat varmaan muistaa, että mulla on ollut tässä parin vuoden sellainen crop top-villitys. Sitä ennen mun oli aivan pakko saada kaikki jenkkikuosissa. Nyt oon alkanut keräilemään tämän mallisia toppeja ja paitoja, enkä tiiä milloin näihin kyllästyisin. Tämän sinisen topin löysin Calliopesta kympillä alennuksesta, mutta kuvassa väri ei pääse oikein oikeuksiinsa. 


Tän takin oon ostanut jo varmaan kuukausi sitten, mutta halusin myös esitellä tämän teille täällä blogin puolella. Oon niin kauan etsinyt itselleni tuollaista camo-kuosista takkia, ja vihdoin löysin sellaisen Bershkasta noin 30 eurolla. Tän takin takia odottelen jo innolla, että tulisi kylmemmät ilmat!


Tämän topin löysin myös River Islandilta alennuksesta, mutta hintaa oli siltikin yli 20 euroa. Oon kyllä niin rakastunut tähän 



Sitten vielä viimeiseksi takki, jonka löysin Stradivariukselta 30 eurolla. Tein viime talvena ihan kamalan virheen, ja myin mun tälläsen takin kirpparilla enkä tajua vieläkään että miksi tein sen. En oo varmaan ikinä katunut minkään vaatteen myymistä niin paljoa kuin sen kyseisen takin. Nyt mulla on kuitenkin uusi samantapainen ja ehkä myös vielä vähän kivempi malli! 



Kertokaa vähän mitä tykkäsitte tälläisesti postauksesta :) 

Huomenna olis vielä yksi työpäivä ja sitten koittaa kahden päivän vapaat. Oon kyllä niin poikki, että ihanaa saada rentoutua taas pari päivää. 

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille teille sinne ruutujen toisille puolin 

♥ Marjut  

You Might Also Like

6 comments

  1. Super ihania vaatteita kaikki!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Oon itekkin aivan rakastunu!

      Poista
  2. Ihania ostoksia ja oot niin ruskettunut! :) Mulla on muuten sama ton hameiden ja mekkojen kanssa..en tykkää Suomessa pitää, mut ulkomailla ihan parhaita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Mulla on oikeestaan lähtenyt jo kaikki rusketus ku en oo ottanu pariin kuukauteen kunnolla aurinkoa :( Ja jep, kiva kuulla että en oo ainut tuon pukeutumisjutun kanssa. Suomessa tuntuu että tulee kylmä keskellä kesääkin jos käyttää hametta :D

      Poista
  3. Moips!
    Laittele mulle vaikka sähköispostia joulun lentoaikatauluista, niin voin vähän etukäteen suunnitella aikataulujani jos teillä on kyyditystarpeita?

    Ja ISO-hali. ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin laittaa! :) Iso hali sinnekkin <3

      Poista