Day off well spent

7.04

Mulla oli aivan ihana lauantai. Aamulla oli hyvä keli ja päätettiin mennä ottamaan aurinkoa Yousafin kanssa. Jotenkin tosi outoa, että pystyy ottaa aurinkoa vielä lokakuussa! En nyt tiedä kuinka paljon tuo lokakuun aurinko ruskettaa, mut aika kuuma siinä maatessa tulee. :') Jaksettiin makoilla siinä noin tunti, ja sitten lähdinkin hakemaan hiusväriä lähimmästä apteekista. Täällä on jotenkin tosi hassua että maltalaiset myy meikit ja muut kauneudenhoitotuotteet yleensä apteekeissa. Mun mielestä se on aika kätevä, koska täällä on apteekkeja oikeastaan joka puolella.

Puhuinkin jo aiemmin täällä blogin puolella, että aion tehdä jotain vähän radikaalimpaa muutosta mun hiuksiin. Oon ollut jo monta vuotta vaaleahiuksinen, ja koitin kesällä värjätä vähän tummempaa, mutta ne haalistui tietenkin kesän takia takaisin lähtötilanteeseen. Oon jo pitkään halunnut tumman ruskeat hiukset, mutta en oo vielä kertaakaan uskaltanut niitä laittaa kerralla niin tummiksi. Oon jotenkin pelännyt sitä, että en tuntisi itseäni enää omaksi itsekseni, koska viime kerralla mulle kävi niin ja blondasin samantien takaisin vaaleiksi. Nyt kuitenkin päätin, että on muutoksen aika ja tiesin että nyt on vaaleiden hiuksien aika hetkellisesti ohitse. 


Vietettiin eilen Sagan kanssa siis kämppisten keskistä laatuaikaa ja tehtiin molemmille pienet hiusmuodonmuutokset. Saga värjäsi ensin mun hiukset tuollaisella Maroonin ruskealla hiusvärillä, ja pakko myöntää, että mua jännittä aika paljon tuon värjäysoperaation aikana. Loppuvaiheessa mun hiukset alkoi näyttää ihan mustilta, mutta ei niistä onneksi ihan mustia tullut. Tykkään ihan hullun paljon tuosta väristä ja parempaa lopputulosta en olisi voinut edes toivoa. Mä en vieläkään itse tiedä kummat mulle sopii paremmin, tummat vai vaaleat, mutta kyllä tää on ihanaa vaihtelua!

Värjättiin myös Sagan hiukset lilaksi, mutta niistä tulikin sitten harmaansiniset. Ei saatu niistä hyvää kuvaa koska kerkesi tulla jo pimeää, mutta mun mielestä ne oli ihan mielettömän siistit! 
Värjäsin myös mun pipennykset samalla värillä, ja nyt nekin tuntuu aivan kuin uusilta. Meinasin jo mennä tilaamaan uudet, mutta onneksi en sitä mennyt tekemään. :) Kertokaas vähän mitä tykkäätte, hot or not?

Käytiin myös ottamassa parit asukuvat katolla, mutta ilta oli päässyt jo hämärtymään nin paljon että kuvista tuli vähän huonolaatuisia. Illemmalla suunnattiinkin Black Goldiin Sagan kanssa. Suunnitelmissa oli käydä vain yksillä, mutta kyllä me sieltä sitten vielä Pacevilleen lähdettiin. Mutta joo, oli tosi hauska ilta!

Takki Tally Weijl
Toppi Tally Weijl 
Shortsit Bershka
Kengät Nike Air Max


Tänään aattelin vaan olla kotona ja keräillä vielä vähän voimia ensiviikon työvuoroja varten. Toivottavasti teilläkin oli rentouttava viikonloppu 

Ihanaa sunnuntaita kaikille 

♥ Marjut 

You Might Also Like

8 comments

  1. toi tukka sopii sulle niiin hyvin!! näytät upealta! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Vilma <3 Itellä on vielä vähän totuttelemista, mutta oon ite tosi tyytyväinen tähän nykyiseen väriin :)

      Poista
  2. En oo ikinä ennen kommentoinu sun blogiin vaikka oonkin aika kauan sitä lueskellut. Nyt oli kuitenkin pakko, eli aivan tajuttomat ihanat hiukset!! Sopii sulle __todella__ hyvin. Wau! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon kommentistasi, jokainen kommentti aina piristää <3 Tosi kiva kuulla että näytttää hyvältä! :)

      Poista
  3. Wauu! Noi ruskeet hiukset sopii sulle ihan älyttömän hyvin, näytät upeelta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon <3 Oon itekki tosi tyytyväinen :)

      Poista