Tiistain asu ja pahaa pitsaa

11.02







Toppi New Look
Shortsit Bershka
Kengät Nike
Laukku Stradivarius
Korvikset Claire's



Heippa rakkaat <3 Tulin nopeasti postailemaan teille muutama päivä sitten otettuja asukuvia ennenkuin lähden viettämään mun perjantai-iltaa. Mentiin käymään Yousafin kanssa Surfsidella syömässä ja sain tuon nappaamaan musta parit asukuvat. Tuo Surfside on ihana ravintola ja illanistuskelumesta meren rannalla, mistä on aivan upeat maisemat. Ollaan tykätty käydä tuolla jo pari kertaa aiemmin, mutta nyt päätettiin että tuo kerta jäi viimeiseksi. Tilattiin nimittäin pitsa, ja kun se tuotiin meille niin se oli oikeastaan vielä puoliksi raaka. Syötiin puolet siitä ja ihmeteltiin että miksi se maistuu niin oudolta, ja sitten katsottiin tuon leivän sisään ja se oli vielä vähän sellaista taikinamaista. Valitettiin siitä, tai no Yousaf valitti koska mä en osaa valittaa enkä oo myöskään valittajatyyppiä. Mä en oikeasti tiedä mistä se johtuu, että en osaa valittaa. Onko siellä ruudun toisella puolelle hengenheimolaisia? No, he sitten paistoivat tuota pitsaa lisää, ja sitten se tuotiin takaisin ihan palaneena ilman anteeksipyytelyitä. Perus maltalainen asiakaspalvelumeininki. Okei, ihan pikkujuttu, mutta kyllä mulla jäi vähän paha maku suuhun tuosta paikasta. :/ Nuo Hawaii-pitsat on vieläpä mun lemppareita mutta en tiiä onko enää. Haha, ja tottakai alan kertomaan teille pitsatarinaa just sillon kun mulla olis kiire mennä laittautumaan! :D 

Tää viikko meni taas ihan älyttömän nopeasti, ja viikonlopulle ei ole suunnitelmissa oikeastaan mitään muuta kuin töitä. Turha postaus turhalla tekstillä, mutta toivottavasti tykkäsitte kuvista! Tää on taas niitä päiviä kun en saa kirjoitettua oikein mitään. Anyways, hyvät viikonloput kaikille 

♥ Marjut

You Might Also Like

6 comments

  1. Kantsii mennä sinne Cafe Sicily:n, ehkä parasta pitsaa mitä oon maistanu ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko kai se on jossain vaiheessa käydä testaamassa! :P

      Poista
  2. Upea sinä ja ihania kuvia <3 Mä en myöskään ikinä jaksa valittaa ravintolassa ruoasta, vaikka joskus ehkä pitäiskin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Milla, sinäkin oot upea <3 Jeps, tuntuu että oon joko liian kiltti tai sitten ihan vaan luuseri :D Pitäis varmaan opetella pitämään omia puoliaan!

      Poista
  3. Ihania kuvia! Aina kun sun postauksia lukee nii tulee kyllä niin hirvee matkakuume :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Janica :) Voin uskoa kyllä tuon! Itellänikin tulee, vaikka asunkin jo lämpöisemmässä paikassa. Aina silti tekisi mieli lähteä johonkin lomailemaan!

      Poista