#INSTAPICS

10.22

Ajattelin tehdä pitkästä aikaa teille vanhan kunnon instapostauksen. Tässä on myös vielä lisänä joitain kuvia mun kännykästä, joita en oo vielä edes julkaissut. Toivottavasti tykkäätte! :)


-  New Lookin sovituskoppi on mun mielestä maailman söpöin!

- River Islandin löydöt. Nuo ei ole tarkoituksella mikään setti, mutta ne sopii kyllä ihan täydellisesti yhteen.

- Pääsin Aveccina Yousafin mukana Fino Design Week- bileisiin. Kyllä se oli taas aika ahdistavaa, kun kaikki puhuivat joko maltaa tai italiaa, mutta ihan hyvin mä selvisin ja onneks ihmiset on täällä tosi ihania ja huomaavaisia ja puhuu kyllä sitten englantia jos on siihen tarve. Oon joskus myös miettinyt että mitä voisin aina tehdä täällä jos ei oo yksinkertaisesti mitään tekemistä (tapahtuu tosi harvoin) niin päätin sitten että alan jossain vaiheessa opettelemaan italiaa!

- Ja tottahan toki näissä bileissä oli ihan hullun hyvät naposteltavat ja open bar. 

- Tässä vielä hieman epäonnistunutta asukuvaa tuolta illalta. Tuo mekko on ihan mun yks lemppareista ja se on saatu HerSecretiltä yhteistyön kautta. 

- Vielä yksi kuva mun uusista vauvoista 

- Urban Jungle -niminen merkkivaatekauppa Sliemassa. Pakko kyllä sanoa, että tuo on yks mun lempparikaupoista tältä saarelta.

- Selfie murun kanssa, jossa kumpikaan ei näytä yhtään itseltään. :D

- Piti ottaa vielä lisäksi tällänen lässynlää kuva 

- Selfie ennen töihin menemistä. Hitsit mun hiukset näyttää lyhyiltä kun ne on omalla luonnonkiharalla!

- Palkinto töistä :) 

- Eilisen illan asua. Mua vähän ärsyttää kun parhaimmat asut on aina yöelämään ja niitä ei kerkeä kuvaamaan muuta kuin nopeasti peilinkautta otettuna. 

- Y on ollut jo monia vuosia töissä yhdessä isossa bilepaikassa nimeltä Gianpula ja se vei mut eilen yllätyksenä mut sinne. Tuli jotenkin ihan festaritfiilikset kun etkoiltiin autossa ja kuunneltiin hyvää musiikkia.



- Tuossa näkyy vähän kuinka paljon tuolla Gianpulassa oli porukkaa. Bileiden nimi oli Gringos ja tuo paikka oli ihan älyttömän suuri ulkoilmaklubi. Muusikki oli lähinnä sellaista deephouse-tyylistä. 

- Mentiin käymään vielä loppuillasta Pacevillessä moikkaamassa vanhoja työkavereita. Jotenkin tosi hassua miettiä, että on elänyt tuollaista elämää vuosi sitten. Ei siihen kyllä enää pystyisi. 

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille 

♥ Marjut

You Might Also Like

4 comments

  1. Olisi kiva kuulla vähän sun ja Y:n suhteesta, onko hän mistä kotoisin ja onko teille tullut vielä kertaakaan kulttuurieroista johtuvia yhteentörmäyksiä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itseasiassa jo tehnyt yhden postauksen siitä, kuinka me tavattiin :) Voisin kyllä joskus tehdä toisen, jos kiinnostusta löytyy :) Täältä voi käydä tsekkaamassa tuon, minkä oon jo tehnyt: http://mamitun.blogspot.com.mt/2015/05/our-little-story.html

      Yousaf on siis syntynyt Maltalla, vaikkei täysin maltalainen olekkaan. Vaikka meidän kulttuurit eroaakin aika paljon, niin mun mielestä seurustelu ulkomaalaisen kanssa on melkeinpä samanlaista kuin suomalaisen. Noi erot on vain rikkautta ja en jaksa esimerkiksi odottaa että saan näyttää tuolle suomessa meidän kulttuuria :') Tekisi mieli kirjoittaa tähän vastaukseen aiheesta enemmänkin, mutta ehkä säästän ne sitten sinne postaukseen!

      Poista
  2. Hei! Minua kiinnostaisi tuo sinun tatuointisi. En tiedä oletko kertonut päivänmäärän salaisuuden jossakin postauksessa, mutta en jaksa lähteä metsästämään sitä :D eli mitä tuona päivänä tapahtui? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En itseasiassa oo tehnyt siitä sen kummallisempaa postausta, enkä muista oonko ikinä maininnut siitä mitään :o Oon ottanut tuon mun isän muistoksi, muuta en valitettavasti halua kertoa täällä blogin puolella. :)

      Poista