If you can't stop thinking about it... Buy it.

10.47

Heippa ihanat! Päätin tulla jakamaan teille vähän mun viimeaikaisempia ostoksia. Mulla on vähän ikävä jo syyspukeutumista, koska täällä on tosiaan vieläkin shortsikelit eikä pääse lämpöisiä vaatteita oikeastaan käyttämään muutakuin töissä. No, eipä se mua oikeastaan haittaa, koska oon aina tykännyt kesästä ja myös niistä vaatteista mitä kesällä voi käyttää! 

Nyt kuitenkin niihin ostoksiin:



Kun Yousaf osti mulle tuon laukun, yritettiin kauan etsiä sille jotain kivaa lisäyksityiskohtaa, mutta tuloksetta. Eilen sitten nähtiin New Lookissa tämä söpö karvapallo, mikä sopii mun mielestä täydellisesti tuohon laukkuun. Noi on muutenkin tosi käteviä, koska noista voi tehdä yksinkertaisemmasta laukusta mielenkiintoisemman. En nyt sano, ettenkö olis tykännyt tuosta laukusta ilman tuota, mutta kyllähän se vaihtelu virkistää.


Oon jo kauan ihastellut tätä New Lookissa, mutta en oo kertaakaan viitsinyt edes testata sitä. Ei sillä, että se olisi ollut kallis, mutta kun tuo on aivan liian kuuma tähän vuoden aikaan. Eilen kuitenkin päätin sen ostaa, koska ei siihen kyllä enää kauan ole, että tännekkin tulee kylmä niin saan sitten aina kääriytyä tuohon 


Oon aivan ihastunut kaikkiin tän tyylisiin paitoihin, ja New Lookista näitä löytyy ainakin vaikka ja kuinka! Tykkään muutenkin tosi paljon New Lookin vaatteista, suosittelen käymään jos jossain joskus näette kyseisen kaupan!


Tälläiset söpöläiset löysin Claire'sista. Mulla on aika harvoin hopeita korvakoruja ja ajattelin nyt sitten nappasta tälläiset yksilöt mukaan!


Mun kauan metsästämät sydämen muotoiset aurinkolasit! Okei, oon nähnyt näitä jo vaikka kuinka kauan joka paikassa, mutta nyt vasta päätin ostaa nämä kun löysin ne alennuksesta. En täyttä hintaa viitsi maksaa sellaisesta, mitä en tule kuitenkaan niin paljoa käyttämään. 


Kävin myös tässä yksi päivä Avonin liikkessä tsekkaamassa heidän valikoimaansa. Silmiini osui sitten tämä hiusöljy, jota käytin muutama vuosi sitten Suomessa. Tää on mun mielestä kaikista parasta hiusöljyä mitä oon tähän mennessä kokeillut ja hintaakin oli vain 5€ per pullo (norm. 7.50€) Tässä on myös tosi hyvä ja nostalginen tuoksu!


Näihin ostoksiin oon ihan älyttömän tyytyväinen, koska tuo rahapussi on kummitellut mun mielessä jo ties monta kuukautta ja sain nyt aikaiseksi haettua sen itselleni. Oon myös tosi kauan tarvinnut tuollaista tosi naisellista laukkua erilaisiin juhliin. Molemmat on vieläpä mustan ja kullan yhdistelmää, joten en voinut millään vastustaa.




Viimeisenä haluaisin vielä esitellä mun uudet söpöläiset. Kyllä, tämä tyttö on nyt päättänyt siirtyä consseista eteenpäin. Osittain vain, koska en mä niitä kokonaan voi pois jättää. Oon kuitenkin jo tosi kauan halunnut omat Niket, mutta tuo hinta on vaan ollut aivan liian suolainen. Kävin kuitenkin taas viime viikolla testaamassa noita ja eilen sitte päätin hakea ne itselleni. Ajattelin palkita itseäni kerrankin vähän arvokkaammilla kengillä. Muutenkin conssit on saanut mun jalat niin huonoon kuntoon, joten päätin nyt sitten kokeilla kestäiskö mun jalat näitä. 

Siinä oli ostoksien esittelyt tällä kertaa. Kertokaa vähän mitä tykkäätte!

Oikein ihanat viikonjatkot kaikille 

♥ Marjut



You Might Also Like

0 comments