Ostoksia

8.53

Vitsit että on ollut ihana ja rentouttava viikonloppu. Oon tarvinnut tälläistä rentoutumista jo pitkään, koska musta tuntuu että oon nykyään koko ajan vaan menossa. Mua alkaa joskus ahdistamaan jos en tee esimerkiksi vapaapäivänä jotain kivaa ja  ns. ''ikimuistoista'', koska muuten se vapaapäivä on heitetty hukkaan. Mutta nyt oon tässä lähiaikoina tajunnut, että mikään ei oo kivempaa ja rentouttavampaa kuin nukkua pitkään ja maata sängyssä iltapäivään asti.

Kerron mun viikonlopusta sitten lisää toisessa postauksessa, mutta nyt tulin esittelemään mun ostoksia lauantain shoppailureissulta.


Löysin nää ihanuudet Bershkasta jo pari viikkoa sitten, mutta silloin sieltä ei löytynyt yhtäkään paria mun omaa kokoa. Käytiin sitten toissapäivänä kiertämässä Bershka ja näitä oli tullut sinne paljon lisää. Noi on aivan hullunkivat jalassa, ja pystyin kävelemään niillä koko illan ilman valitusta. :D Ja nyt multakin löytyy edes yhdet naiselliset kengät.. :D



Seuraavana esittelyssä onkin sitten kauan etsinnöissä oleva farkkutakki, jonka löysin sitten Tally Weijlistä 12 eurolla. Oon ettinyt farkkutakkia vaikka kuinka kauan, mutta en oo ikinä ollut valmis maksamaan siitä liian isoa hintaa kun ei sitä tulisi kuitenkaan niin paljoa käytettyä. Tää oli tosi kiva päällä ja myös kivalla alennuksella, niin pakkohan se oli napata mukaan!


Oon jo kauan halunnut itselleni tuollaisen vartalokorun (mikä sen nimi nyt ikinä onkaan), ja River Islandilta lähti sitten tuollainen sirompi yksilö matkaan. Katselin ensin sellaista, missä oli paljon suuremmat yksityiskohdat, mutta ajattelin sitten että ehkä on parempi kokeilla ensin vähän yksinkertaisemmalla korulla.


Stradivariuksesta lähti mukaan tuollainen musta kynähame, jossa on edessä tuollainen halkio. Se halkio tekee tuosta hameesta mun mielestä vähän erikoisemman. Tallyweijlistä nappasin vielä mukaan tuollaisen kivan toppibodyn, jossa on läpinäkyvät V-halkiot etu - ja takapuolella. Hintaa molemmilla oli muistaakseni 12,95€.



Viimeisenä sitten vielä päätin kohottaa motivaatiotani näillä söpöillä Adidaksen juoksulenkkareilla. No ei vaan, mulla oli ihan oikeasti tarvetta näille koska mun jalat ei tykkää yhtään noista mun vanhoista lenkkareista. Toivottavasti mun jalat lämpeis näille enemmän. Hintaa näillä oli vain 45€.

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! 

♥ Marjut

You Might Also Like

2 comments

  1. Tosi kivoja löytöjä! Olisi kiva kuulla millä hinnoilla siellä vaatteita saa, verrattuna esim suomen vaateliikkeisiin/ hintoihin :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itekkin tykkään noista kovasti :) Mun mielestä hinnat pyörii aika samoissa kuin Suomessakin, eli ei täällä oo mun mielestä mitenkään erityisen halpaa. Esim H&M on mun mielestä samaa tasoa Bershkan kanssa, saattaa olla välillä jopa halvempi. Se niin riippuu kaupasta :)

      Poista