This is your life. Breathe it all in.

11.52

















Käytiin viime sunnuntaina kuvailemassa Yousafin kanssa St. Julianssissa tuollaisessa suljetussa puistossa. Tuo paikka oli ihanan siisti, koska on jotenkin tottunut sotkuiseen ympäristöön. Oltiin taas täydelliseen aikaan ottamassa kuvia, koska auringonlasku sai kivat sävyt kuviin. Jotkut päivät on sellaisia, että oon tosi tyytyväinen, mitä oon laittanut aamulla päälle. Tää päivä oli yks sellainen! Tykkään ihan älyttömäsi tuosta viininpunaisen paidan ja sinisten farkkushortsien yhdistelmästä. Valkoiset conssit vielä kruunaavat koko asun.  Kertokaahan mitä tykkäätte!

Sitten vähän kuulumisia. Sain mun siskon ja tämän poikaystävän torstaina tänne vieraaksi. Mannan ja Juuson lento oli täällä torstai aamuna ja aamupäivä menikin sitten vain täällä kotona, koska mulla alkoi kolmelta työt. Perjantaina käytiin shoppailemassa, mutta en kerennyt montaa kauppaa kiertää, koska työt kutsui taas kolmelta. Löysin kuitenkin taas kaikkea kivaa vaatekaapin täytteeksi. Joskus mietin, että miten ihmeessä saan mun kaikki vaatteet muutettua toiseen maahan. No, se on sen ajan murhe.. :D

Tänään mulla vihdoin ja viimein koitti vapaapäivä, ja mentiin käymään Paradise Baylla uimassa ja rentoutumassa. Tykkäsin kovasti tuosta paikasta, ja uskalsin jopa mennä uimaankin koska pohja oli oikeastaan pelkkää hiekkaa ja vesi oli niin kirkasta, että näki mitä siellä pohjassa oli. Tänään pääsen vielä esittelemään Mannalle ja Juusolle Maltan yöelämää ja suunnataankin kohta kohti Pacevilleä. Saa nähdä kauanko me siellä viihdytään, mutta kyllä tuo paikka pitää sentään nähdä. 

Haluan vielä toivottaa teille ihanaa viikonloppua. Olkaahan kiltisti! 

♥ Marjut


You Might Also Like

0 comments