Sister week ♥

13.13
















Mun viime viikko oli aika rankka, mutta samalla se oli yks parhaimmista. Sain nimittäin mun isosiskon, Lotan, käymään täällä Maltalla ja pääsin näyttämään sille vähän paikkoja. Tästä johtuu taas tää mun postaustauko, mutta en halunnut istua koneella kun Lotalla oli kuitenkin lomaa täällä vain viikko ja kaikki tunnit ja minuutit piti käyttää hyväkseen.

Mitä kaikkea me sitten tehtiin. Näytin Lotalle täältä parhaimman shoppailupaikan, Slieman ja käytiin vähän liian monesti syömässä Mamma Miassa, joka on ravintola ihan mun kämpän vieressä. Otettiin myös aurinkoa meijän katolla ja saatiin jopa vähän rusketustakin pintaan. Käytiin bilettämässä Pacevillessä ja juomassa viiniä ravintolassa. Lotta kierteli historiallisia paikkoja yksinään kun mä olin töissä, mutta uhrauduin käymään itsekkin ja maksamaan kymmenen euroa siitä, että pääsin katsomaan 5000 vuotta vanhoja temppeleitä. Näytin Lotalle myös mun lempparipaikan täältä - Mdinan. Kierreltiin siellä kivassa auringonlaskussa ja otettiin myös Yousafin kanssa yksi lässynlääkuva ihanien kukkien alla. 

Niinkuin jo sanoin, viikko oli aivan mielettömän kiva ja rentouttava myös mulle. Mutta silti olisin toivonut, että Lotta vois olla vielä pidempään. Onhan täällä nyt kuitenkin aika paljon nähtävää näin pieneksi saareksi. No, ens kerralla sitten. 

Sisko lähti mutta äiti tuli tilalle, joten seuraava viikko meneekin sitten mamia viihdyttäessä. On tää kiva kun ei kerkee tulla koti-ikävä kunnolla, kun perheenjäsenet tulee itse käymään täällä. Tulee kyllä aika ''blessed'' - olo. 

Toivon että pääsen postailemaan teille taas niin pian kuin mahdollista. Piristäkääs mua sillä aikaa vaikka jollain kivoilla kommenteilla tai postaustoiveilla!

Ihanaa alkuviikkoa kaikille. 

♥ Marjut

You Might Also Like

0 comments