Plans for summer

5.10

Moikkamoi sinne ruudun toiselle puolelle! 

Nyt eletäänkin jo kesäkuun 7 päivää, joten ollaanhan me vielä ihan kesän alussa. Päätin nyt tulla kertomaan teille vähän mun kesäsuunnitelmia, joita ei nyt ihan hirveää määrää ole.



- Vietä aikaa äidin kanssa.  Oon nyt saanut mun äidin tänne pariksi viikoksi, joten ensimmäinen juttu mun kesän To Do -listalla on se, että vietä mahdollisimman paljon aikaa äidin kanssa. En oo nyt tällä viikolla kerennyt paljoa äitin kanssa asioita tekemään, mutta pian mulla pitäisi koittaa muutaman päivän vapaat, joten eiköhän siinä sitten kerkeä tekemään kaikenlaista!

- Käy Cominolla. Täällä Maltalla haluan mennä ehdottomasti taas käymään Cominolla. Haluun taas nähdä sen ihanan sinisen veden ja saada sen rentouttavan tunteen. Ollaankin suuntaamassa sinne ensi viikon maanantaina, joten pian tämäkin kesän suunnitelma toteutuu. Cominolla tuun kyllä käymään varmaan monta kertaa kesän aikana!

- Hanki kunnon rusketus. Oon jo nyt kerennyt makaamaan auringossa aika paljon ja poltinkin itseni vahingossa niin pahasti, että multa lähtee otsasta nahka. Olkaa tosi varovaisia tuon auringon kanssa, varsinkin jos lähdette etelän lämpöön kesän aikana. 

- Vietä ikimuistoiset synttärit. Täytänkin tämän kuun 20 päivä pyöreitä, eli 20 vuotta. Miten outoa. En jaksais millään odottaa! 

- Lähde lomailemaan Suomeen. Tää on jotenkin tosi outoa, että sanon meneväni Suomeen lomalle. Mun lento lähtee suomeen pari päivää mun synttäreiden jälkeen ja oon aivan innoissani. Aivan ihanaa nähdä perhe ja kaverit ja olla hetken aikaa kotona ''rentoutumassa''. En sitten tiedä tuleeko siitä rentoutumisesta yhtään mitään. :D

- Käy vähintään yksillä festareilla Suomessa ollessasi. Ajateltiin että käydään tsekkaamassa Oonan kanssa Provissi joku päivä mun suomireissulla. Sisään asti ei kyllä mennä, mutta mun mielestä se ulkopuolikin tuo jo vähän festarimeininkiä! Pitää toivoa että Kristakin on samaan aikaan Suomessa niin päästään vallottamaan taas kolmisteen <3

- Vietä kokonaisuudessaan ihana kesä. Heinäkuulle mulla ei ole mitään erikoisempia suunnitelmia kuin se, että yritän viettää Yousafin ja kavereiden kanssa mahdollisimman paljon aikaa ja keräillä ihania muistoja. Rakastan kesää ja mun mielestä se on aina ''elämän parasta aikaa''.

- Postaile paljon. Ajattelin yrittää päivitellä blogia mahdollisimman paljon kesän aikana. Haluan tehdä sen ensinnäkin teidän lukijoiden takia ja plus myöskien sen takia, että saan kerättyä kaikkia ihania muistoja tiettyyn paikkaan. 




Kertokaa vähän millaisia suunnitelmia teillä on kesälle?

♥ Marjut

You Might Also Like

17 comments

  1. Mun kesä on kyllä niin tyhjä vielä kun vaan voi olla...kalenterissa näkyy vaan työvuoroja. Hiukan houkuttais mennä johonkin festareille, mutta katotaan nyt.
    Kiva postaus oli, mä aina ihan innolla oottelen sun postauksia, joten lisää vaan tulemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, mullakin näkyy noita työvuoroja ihan liikaa mutta eiköhän niistä selvitä. Tuo on kyllä yks kesän huono puoli kun kaikki päivät menee vaan töissä ja sitten huomaakin että kesä onkin jo ohi. Kannattaa ihmeessä lähteä, festarit on kyl yks parhain juttu kesässä vaikka mä en nyt hirveen monille pääsekään. :)

      Kiitos paljon ihana <3 Kiva kuulla että joku siellä odottelee innolla postauksia!

      Poista
  2. Ihanat kuvat! :) Mun yks isoin suunnitelma ois päästä reissailemaan ympäri Suomea! Se kun on kuitenkin aika edullista ja helppoa verrattuna ulkomaanmatkailuun, mutta harvoin tulee silti reissattua täällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Joo, mustakin tuntuu että en oo reissanut paljoo yhtään Suomen puolella ja toi pitäis ottaa kyllä joku kesä tehtäväksi! Suomikin on kuitenkin aika iso paikka ja niin paljon nähtävää :)

      Poista
  3. Puhu Sagasta enemmän! Kämppisjutut on coolei ja Saga vaikuttaa super mielenkiintoselt ihmiselt! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, vois tehä kokonaisen postauksen mun omasta Sagulista <3

      Poista
  4. hei mitä eyelinerii käytät? :-) ja oot taas tosi kaunis♥ hyvää kesääää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän sellaista Rimmelin nestemäistä eyelineriä. :) Se on ollut mun luottotuote jo monta vuotta, enkä osaa enää vaihtaa sitä mihinkään toiseen. Voi kiitos, aivan ihanaa kesää sullekkin <3

      Poista
  5. Sua on sitten lentokentällä luultavasti vastassa yks ruma menninkäinen. :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, jee! Onkin jo kauhee ikävä <3

      Poista
  6. Heii postaustoive! Voitko tehdä joskus my day -tyyppisen postauksen videon muodossa sieltä Maltalta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon yrittänytkin tehdä tuota mut noi my day - videot on mulle jotenkin hirveen vaikeeta toteuttaa. Ja mun perusarki ei oo täällä mitenkään erityisen mielenkiintosta. Mut yritän tehdä jossain vaiheessa tottakai :) Videot on mun mielestä aina joka blogissa tosi kivoja katsoa!

      Poista
  7. Moikka! Mun on uteliaana ihan pakko kysyä vaikka tää ei postaukseen liitykkään.. Olin 16-vuotiaana kielimatkalla Maltalla St. Juliansissa ja paikkana se oli ihan mahtava, mutta negatiivisen kuvan jätti ihmiset, tarkoitan siis miehiä. Blondina sai välillä aika paljonkin huomiota osakseen ja välillä sitä tullessa paljon se jopa ahdisti ja pelotti, varsinkin esim pimeällä ja jossain vähä enemmän syrjässä. Kerran päästiin onneksi juoksemaan karkuun ja piiloutumaan yhdeltä meitä seuranneelta miesten kuljettamalta pakettiautolta.. Onko sulla blondina kokemuksia tälläsestä siellä ja miten uskallat liikkua esimerkiksi yöllä/myöhään illalla jossain yksin? :) Pakko kyllä lähteä Maltalle vielä joskus lomailemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! :) Ei se mitään haittaa, vaikkei liitykkään tähän postaukseen! Ymmärrän täysin mitä tarkotat, mua ahdistaa suunnattomasti jos joku huutelee tai seuraa perässä. Itseasiassa kerran mulle tapahtukin sillä tavalla, että olin lähdössä baarista kotiin ja yks tumma mies sitten seuras mua tosi pitkälle. Mulla oli myös sillon miespuolinen ystävä mukana, mutta eipä se paljoa helpottanut kun hänkin pelkäsi yhtä paljon kun mä. :D Normaalisti en liiku enää yksin, ainakaan pimeällä ja St Juliansin seudulla, koska mun poikaystävä on yleensä samassa paikassa ja silloin ei tarvitse pelätä jos ei oo yksin. :)

      Kannattaa tulla, ja ei tää Malta mun mielestä mitenkään vaarallinen paikka ole! Pitää vain osata olla varuillaan ja ei saa liikkua yksin syrjäisissä paikoissa :)

      Poista
    2. Hyi, sulla on sit kans kokemusta tosta seuraamisesta.. Oot kyllä onnekas että oon löytänyt vierelles poikaystävän, ihan jo turvallisuudenkin takia :D Ja joo, pakko sinne on vielä joskus lähteä! Niin nätti paikka :)

      Poista
    3. Se on kyllä totta! :) Suosittelen, ilmoittele sitten mulle tänne blogin puolelle jos tarttet vinkkejä tai muuta! Tää on kyllä aivan ihana paikka <3

      Poista