Mdina ♥

11.10

Heippahei! Vihdoin ja viimein pääsen postailemaan teille jotain. Mulla on ollut ihan älytön kiire ja kirjoittelenkin tällä hetkellä Suomesta. Aattelin tehdä videon teille missä kerron vähän enemmän mitä mulle kuuluu.

Päätin kuitenkin tulla rikkomaan blogihiljaisuuden näillä Mdinassa otetuilla kuvilla. Otettiin nää siis sunnuntaina, mikä olikin mun viimeinen kokonainen päivä Maltalla ennen Suomeen tuloa. Tuon mekon sain synttärilahjaksi ja oon aivan rakastunut siihen. En oo ennen omistanut tuollaista normaalia, arkista maximekkoa, mutta tykkäsin tuosta kovasti. Yleensä nuo maksimekot on mulle aivan liian pitkiä, enkä tajua miksi, koska en oo ite mitenkään lyhyt ihminen. Tuo on kuitenkin mun mielestä just täydellisen pituinen, ehkä tuossakin on pituutta hieman liikaa vaikka koko onkin xs. 











Nuo Mdinan maisemat oli niin kauniit noiden kukkien takia. Mdina on niin ihana paikka, varsinkin kesällä. 

Nyt alan kuvailemaan sitä kuulumisvideota että saan sen joskus tänne blogin puolelle. 

Ihanaa keskiviikko-iltaa teille <3

♥ Marjut

You Might Also Like

8 comments

  1. Moikka! Mä ajattelin kehdata lähtee kyselemään sulta tosta ulkomaille muutosta! Oon nyt Espanjaan harkinnut lähteväni mutta myös Malta vaikuttaisi hurjan kiinnostavalta! Töitä tietty yritän katella ja niitä netissä paljon onkin, eri sivustoja yms. Mutta ajattelin kysäistä asunto jutuista, eli löysitkö itse mitä kautta asunnon? Ja asutko nyt poikaystäväsi kanssa vaiko yksin tai kämppiksen kanssa? :) ois kyllä ihan suotavaa löytää joku jonka kanssa muuttaa niin saisi kulut pienemmäksi! Kiitos jo etukäteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! :) Tosi kiva kuulla, että oot päättänyt lähteä ulkomaille. En oikein osaa sanoa mistä noita asuntoja löytäisi kun mun kaveri hommas meille ton meijän nykyisen asunnon. Mutta kannattaa hommata sellainen agentti joka sen asunnon etsii, niin meilläkin oli. :) Vaikka se maksaakin niin se on tosi kätevä. Asun tällä hetkellä mun kaverin kanssa ja joo suosittelen kyllä asumista jonkun toisen kanssa. Niinkuin sanoit, siinä tulee kulut paljon pienemmiksi. :) Ole hyvä, multa saa kyllä aina kysyä jos vain joku mietityttää. Toinen juttu on sitten se, että osaanko vastata. :')

      Poista
  2. Siis vitsi miten upeita kuvia!! Tuo eka ja tuo, jossa kukat on sun yläpuolella.. Huhhuh! :D Millä putkella tollanen on muuten otettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Itekkin tykkään noista kukista, mitkä on tuossa yläpuolella! Aivan ihania <3 Hehe, noi kaikki kuvat on siis otettu mun kännykällä :) Eli iphone 6:sen kameralla :)

      Poista
  3. Oi, tosi upea mekko ja kaunis on kantajakin! :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos Jenni! <3 Tosi kiva kuulla että tykkäät :)

      Poista