Kuulumisia videolla

5.32


Moikka! Kotiuduin just mökiltä ja tein tän videon jo viime torstaina. Mulla ei ollut missään vaiheessa aikaa katsoa tuota kunnolla läpi, joten tästä syystä tuo leikkaus ei oo kyllä paras mahdollinen. Yritin vaan poistaa mun turhia jaaritteluja sieltä välistä ja ne välillä hieman epäonnistui.  Sain ladattua tuon youtubeen mutta sitten en uskaltanut vielä julkaista sitä täällä blogin puolella kun ei ollut tosiaan aikaa katsoa sitä läpi.

Noh, katsoin sen äsken ja ei oo kyllä mistään parhaimmasta päästä. Päätin nyt kuitenkin julkaista tän ettei tullut turhaa kuvailtua. :) Toivottavasti tykkäätte ees vähän!

Seuraavan kerran postailen varmaan vasta Maltalla, koska yritän viettää nyt mahdollisimman aikaa ihmisten kanssa. Eipä tässä oo enää kun tää päivä ja huominen, niin mun lento lähtee jo takaisin Maltalle. On kyllä vähän haikee olo mutta mulla on ollut ihan älytön ikävä Maltaa ja mun murua. Jos teillä on muuten jotain hauskoja tuliaisideoita poikaystävälle niin heitelkää ihmeessä! 

Muutenkin jos teillä on jotain postausehdotuksia niin niitä voi myös laittaa tuonne kommenttiboksiin. Heti kun pääsen taas takaisin arkeen niin alan postailemaankin enemmän. Mulla on vaan ideat aika lopussa. :) Meikki - ja hiusvideon voisin yrittää kuvailla tässä jossain vaiheessa. 

Kivat alkuviikot teille <3

♥ Marjut

You Might Also Like

2 comments

  1. Mä veisin tuliaiseksi suomalaisia herkkuja; eri suklaita ja karkkeja...ainakin siis maistiaiseksi. Ehkä jotakin muutaki kivaa, jos ei herkut maistu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä mä oonkin jo ostellut, pystyyhän sitä aina herkkuja maistamaan vaikka niitä ei haluaisi kunnolla syödä. Meijän suhteesssa mä oon nimittäin se herkuttelija ja Yousaf ei niin paljoa niistä välitä :) Noo, onhan mulla tässä vielä hetki aikaa keksiä! Kiitos kommentistasi <3

      Poista