Valletta & Upper Barrakka Gardens

13.00

Sunnuntaina oli ihan hullun kiva keli ja mentiin Vallettaan kuvailemaan, koska se on mun yks mun lempparipaikoista täällä Maltalla. Tuo Upper Barrakka Gardens (joka myöskin sijaitsi Valletassa) oli mulle ihan uus paikka, mutta en oo kyl nähny kertaakaan täällä noin upeita maisemia. Suosittelen käymään jos joskus ootte täällä päin!

Ilma oli tosi lämmin, mutta tuuli heitteli mun hiuksia miten sattuu ja puolissa kuvissa ne onkin mun naaman edessä. Tässä kuitenkin tulee vähän niitä onnistuneempia otoksia, mitä oli oikeesti tosi vähän verrattuna siihen, kuinka paljon otettiin kuvia.  Joku myös pyysi asukuvia blogiin, ja tässä nyt niitä sitten ois. Toppi on Bershkasta, harmaa neule Jennyferistä, nahkatakki Vero Modasta, farkut Zarasta ja kengät Spiritstoresta.



















Kertokaa vähän mitä tykkäätte tälläsistä kuvapainotteisista postauksista ja haluisitteko nähä enemmänkin tälläisiä täällä blogin puolella.

Ihanaa alkuviikkoa teille sinne ruudun toiselle puolelle 


♥ Marjut

You Might Also Like

16 comments

  1. Ihana postaus, ja ahh mitkä kuvauspaikat ja sinä nättimys <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Noi kuvauspaikat on täällä kyl vähän erilaisia mitä Suomessa.. :D

      Poista
  2. Näytät tosi nätiltä, kun sulla ei ole ihan niin paljon meikkiä(ainkin näyttää siltä?) :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa kiitti :) On mulla samallalailla meikkiä miten aina mut en sit tiiä mistä johtuu :)

      Poista
  3. Mun mielestä tällaiset postaukset on ihania! :-) Oot kyllä todella kaunis ja upeita kuvia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että tykkäät! Kiitos paljon <3

      Poista
  4. Hei!

    Mun pitää nyt kommentoida tähän, että mun mielestä sulle sopii tosi hyvin toi sun oma väri, paljo paremmin kun tää vaalea! :) ootko harkinnut että värjäisit latvat tummiksi myös?

    Sun postaukset on tosi jees, olis kiva saada kuvia Maltasta enemmän esimerkiksi kaupungeista, jotta näkisi vähän sitäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Oon suunnitellut että yritän saada kaikki hiukset oman väriseks ettei niitä tarttisi enää värjäillä ja hiuksetkaan ei enää sitten kärsisi :) En kuitenkaan ihan tummissa viihdy, joten aattelin myös laittaa vähän raitoja tai muuta sellaista.

      Kiitos paljon ja toki voin tehdä jossain vaiheessa kaupungeistakin postauksia. Kiitos sulle vinkistä <3

      Poista
  5. Ootko ikinä maistanut tai polttanut tupakkaa?:)

    VastaaPoista
  6. Heei mun piti kommentoida sulle takasin, mut kiireitten takia unohdin.. :D Ajattelin, että jos vielä asut Msidassa niin voitais vaikka käydä kahvilla tai jotain? Mul on ikävä suomen kieltä hahhah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai! :) Laitan sulle vaikka facebookissa viestiä jos löydän sut sieltä!

      Poista
  7. Wau mitkä maisemat tuolla! Mua alkoi hieman huvittaa, kun sulla on tässäkin postauksessa niin paljon kauniita kuvia itsestäsi, kun itselläni yhden kuvasession aikana saaduista 300 kuvasta ehkä yksi tai korkeintaan kaksi kuvaa on julkaisukelpoisia :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla kyllä on! Voi kiitos, mut kyllä mullakin on yleensä tuo 500 kuvaa kamerassa ja tosi harva on onnistunut. .. Ei sais kyllä olla aina niin itsekriittinen kun valkkailee niitä kuvia. Jotkut kuvathan voi näyttää toisten silmiin onnistuneilta, vaikka ne näyttääkin omaan silmään ihan kamalilta. :D

      Poista
  8. Kikkili t. Niksuli kivoja kuveja

    VastaaPoista