Pink Kimono

11.58





Mulla on tapana hillua pelkät alusvaatteet päällä jos esimerkiks meikkaan tai laitan mun hiuksia suihkun jälkeen. Nyt kun en asu enää kotona ja mulla on kämppiksiä jotka ei oo mulle niin läheisiä, niin aattelin vihdoin ja viimein hommata sellasen kimonon, jonka voi vaan pukea alusvaatteiden päälle. Meinasin tilata ensin sen mikä on H&M:llä, mutta sitten tajusin että eihän tänne Maltalle pysty tilaamaan hooämmän vaatteita. (yks huono puoli tässä pikku saaressa). Selailin sitten Ebayta ja sieltä löytyi tommonen kiva yksilö. En muista valitettavasti hintaa mutta olikohan se jotain 6 euron luokkaa. Tuo ei tietenkään oo laadultaan paras mutta kyllä se ajaa asiansa. Plus toi on hyvä siitä kun on se on niin kevyt ja viilee päällä, eli se on kesän helteitä varten ihan täydellinen! Ja toi värikin on niin ihana! 

Mitä tykkäätte? 




You Might Also Like

4 comments

  1. Hieno:) itse en kyllä kehtais ihan tuommoisellakaa jos asuu puolituntemattomien kanssa koska aikas läpinäkyvä:D jos ei katseita halua niin ei paras mahdollinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei mun kaks kämppistä onneks "puolituntemattomia" oo :) ihan kavereita ja tyttöjä kaikki ollaan. Tarkoitin vaan että en oo niin läheinen kuin esimerkiks äitini kanssa :D

      Poista
  2. Kivan värinen! Näkyy vaan aika hyvin läpi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itekkin! Ja niinhän se vähän meinaa.. Johtuu varmaan että se on ebaysta ja vähän huonompaa laatua, mutta kyllä tuo ajaa asiansa hetken aikaa :)

      Poista