Kuulumisia ja ostoksia

6.18

Päätin tulla jakamaan parit kuvat viimepäivien ostoksista, ennenkuin unohdan. Ei tässä oo kyllä kuin pari juttua, mutta päätin nyt ennen töihin lähtöä kuvata teille ne ja kirjoittaa pienen postauksen.

Vähän myös kuulumisia. Aika menee ihan hullun nopeeta. Oon sanonu tän varmasti tosi monta kertaa, mutta se oikeesti vaan menee. En voi jotenkin uskoo että oon ollu täällä jo melkeen kaks kuukautta. Kauhee ikävä on perhettä ja muita läheisiä, ja sanoinkin yks päivä ääneen, että halusin kyllä niin paljon mennä käymään Suomessa pikkuvisiitillä. No, jos tää aika menee näin nopeesti niin ei siinä kyllä kauaa mene että pääsen siellä käymään!

Työt on helpottunut älyttömästi, koska opin koko ajan siinä samalla kun tulee vastaan uusia asioita. Tykkään tosta työstä, koska se on tosi rentoa, mutta onhan tossa huonojakin puolia. Joskus asiakkaat on paljon vaikeampia netin kautta kuin kasvotusten, ja 9 tuntia päivässä koneella istuminen saa mun niskat tosi jumiin.

Mutta nyt niihin ostoksiin:



Bershka 14.95€

Huomasin että Berhskaan oli taas tullut tälläsiä lyhyitä, lyösiä toppeja kesää varten eri väreissä, niin mun oli aivan pakko napata yks tollanen mukaan. Mun yks lempivaatekappale on ostettu viime vuonna Espanjan Bershkasta, ja se on vähän samantapainen tollanen oranssi toppi ja oon käyttänyt sitä monet kerrat. Ootte varmaan monesti nähnyt sen täällä blogin puolellakin. Ton väristä en oo kyllä itseasiassa varma, se on vähän sellasen oranssin ja pinkin sekotus, vaikka se näyttääkin kuvassa ihan oranssilta.



Bershka 24,95€

Tällästä shortsihaalaria oon ettiny tosi kauan, mutta ikinä en oo löytänyt sellasta, joka istuis mun päälle. Vihdoin ja viimein löysin tälläsen sitten tottakai Bershkasta, ja en malta oottaa että pääsen käyttämään tota!


New Look 9,95€

Uusi söpöläinen mun korukokoelmaan!


13,95€

Täällä Maltalla on älyttömästi sellaisia pieniä kenkäliikkeitä, mistä löytää esimerkiksi ballerinoja tosi halvalla. Nää mä sitten nappasin, koska tarttin mustia, yksvärisiä ballerinoja kesää varten. Tykkään tosta pitsiosuudesta myös tosi paljon!


Mitä tykkäätte ostoksista?

Huomenna me lähetään Sannin kanssa ulos töiden jälkeen, ja aattelin että voisin kuvata huomenna sen Mydayn, jos vaan kerkeän. Mun normaalit arkipäivät on nimittäin niin tylsiä ja siks voisin toteuttaa sen huomenna kun on jotain ohjelmaakin tiedossa. 

Ihanaa loppuviikkoa teille 

♥ Marjut




You Might Also Like

4 comments