CaseApp - Pink cutie ♥

3.59

Oon kauan unelmoinut, että saisin tehdä mun Mac Bookista oman näköisen ja ihana CaseApp antoi mulle siihen mahdollisuuden.

Mun Instagram-seuraajat ovat saattaneet jo nähdäkkin tämän söpöläisen. Sain siis suunnitella itse tarran läppäriäni varten. Vaaleanpunainen on ollut pienestä lähtien mun lempiväri, ja päätin sitten suunnitella tarrasta tietenkin sen värisen.


★  Tuote saatu yhteistyön merkeissä


Suunnittelussa ei kestänyt kuin muutama minuutti ja sitten klikkasin sen ostoskoriin ja sainkin alkaa odottelemaan että milloin se kolahtaa postiluukusta. :) Kerkesin kuitenkin lähteä Maltalle ennenkuin se saapui meille, mutta mun sisko onneks lähetti tän mulle tänne.


Kiinnittäminen oli tosi helppoa ja ajattelin että siinä voisi tulla jotain ilmakuplia, mutta eipä mulla ainakaan tullut. Plus jos haluaa vaihtaa tuon toiseen tai ottaa kokonaan tuon pois, irrottaminen ei jätä mitään jälkiä.


Meinasin tehdä tästä plussia ja miinuksia, mutta en valitettavasti oo vielä löytänyt tästä yhtäkään miinusta. Tää suojaa ihan älyttömän hyvin tuota läppärin pintaa naarmuilta ja näyttää niin söpöltä!



Tuolla on myös muillekkin läppäreille tarjolla tarroja ja plussana tuolla voi vielä suunnitella itselleen persoonalliset puhelimenkuoret! Ja jos ei halua käyttää omaa mielikuvitustaan niin tuolta löytyy myös valmiita malleja. Käykää ihmeessä kurkkailemassa. :)

Sivuille pääset TÄSTÄ

Saatte vielä 20% alennuksen kun kirjoitatte sinne koodikenttään: MAMITUN20

En nyt osaa enää sanoa tähän mitään muuta kuin että oon niin tyytyväinen tuohon ja haluan kiittää caseapp:ia tästä mahdollisuudesta. 

Thank you CaseApp 

♥ Marjut

You Might Also Like

12 comments

  1. On kyllä hieno vaikken pinkin perään yleensä olekkaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä taas on vähän turhankin paljon tuon värin perään.. :D Mutta kiitos! :)

      Poista
  2. Ei kannata bloggailla jos ei jaksa parii kommenttii edes vastata! :D

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana! Ps, haastoin sut kysymyshaasteeseen blogissani: http://jeannays.blogspot.fi/2015/03/kysymyshaaste.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Yritän toteuttaa tuon mahdollisimman pian :)

      Poista
  4. Tiesitkö että Hersecret.fi sivulla on sun kuva mainostamassa niittitoppia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiesin :) Siellä on myös mun kuvia mainostamassa muitakin tuotteita ja se kuuluu yhteistyöhön :)

      Poista
    2. Munkin piti käydä bongaamassa. :) <3

      Poista
  5. Piti varmistaa vain kun joskus käyttivät ilman lupaa muutaman bloggaajan kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo he ovat saaneet multa luvan :) Mutta on se kuitenkin hyvä kun lukijat ilmoittelee tälläsisitä asioista, jos en vaikka jotain tiedäkkään, kiitos! :)

      Poista