We're a perfect match, perfect somehow

13.45

Heippa murut <3 Viime viikko meni ihan älyttömän nopeasti. Työpäivät oli aika pitkiä ja stressaavia, mutta selvisin tästä viikosta mielestäni aika hyvin. Kaikki asiat on alkanut tuntumaan selkeämmiltä ja eiköhän nuo kaikki tärkeimmät asiat oo mun pääkopassa ensimmäisen kuukauden aikana. Työpäivien jälkeen oon ollu aina tosi väsynyt, että en oo jaksanut oikeen tehdä mitään. Oon pari kertaa käynyt Sliemassa kiertelemässä kauppoja tai sitten ihan vaan kahvilla Kristan kanssa. On niin ihana asua tälläsessä paikassa missä välimatkat on niin lyhyitä. Muuten oon vaan sit ollu kotona, kattonut elokuvia ja sarjoja ja mennyt ajoissa nukkumaan. Voi että mulla on ollut ikävä tällästä ihan perus päivärytmiä!










Tää keli on mun mielestä täällä niin ihana. Ilma on aika viileä, mutta aurinko lämmittää silti tosi kivasti. Tänään on ollu kyllä tosi kylmä ja tuulinen päivä, mutta voittaa sekin lumen ja pakkaset. :D Käytiin Kristan kanssa lauantaina Sliemassa ja sain otettua teille myös vähän maisemakuvia. 



Tää oli taas tällänen kuvapainotteinen kuulumispostaus tähän väliin. Jos teillä on jotain toiveita tai ideoita siitä mitä haluisitte mun postailevan niin kertokaa ihmeessä! Ois kiva tehdä jotain erikoisempia juttuja välillä. 

Olis myös tosi kiva jos kävisitte kyselemässä vielä vähän tuolla kysymyspostauksen puolella, koska mun mielestä siellä on ihan liian vähän kysymyksiä tällä hetkellä.. 

Nyt mä alan kattomaan leffaa ja keräämään voimia huomista varten. Hyvää alkuviikkoa kaikille <3

♥ Marjut

You Might Also Like

2 comments

  1. Voi vitsi mä oon niin kateellinen sulle, kun asustelet noin hienossa paikassa! Tsekkaappas mun blogini, viivästynyt "linkaa blogisi" -postaus tuli ulos muutama päivä sitten ja sinä pääsit kolmen parhaan joukkoon! :)

    http://deathb4t.blogspot.fi/2015/02/linkkaa-blogisi-3-parasta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä niin onnellinen täällä! :) Voi ei, kiitos tosi paljon Aino <3

      Poista