Video: Kysymyspostaus - Vastaukset

11.18





Tän videon lataamisessa menikin kauemmin kuin oletin, mutta nyt sain sen vihdoin ja viimein ladattua. Video on tosi pitkä, enkä saanut mahtumaan siihen kun puolet kysymyksistä. Toivottavasti tää ei oo liian tylsä ja jaksatte katsoa loppuun asti. Kertokaa mitä piditte ja sanokaa haluutteko seuraavan osan videolla vai tekstillä. Ps; tää oli mun ensimmäinen video kahteen vuoteen, joten antakaa vähän armoa :'D

Muistakaa vaihtaa video HD-laatuiseksi!

Ensimmäinen kunnon työviikko takana ja oon ihan superväsy. Kaikki alkaa onneks helpottumaan pikkuhiljaa ja alan tottumaan uuteen työpaikkaan.. Mulla on nyt koko viikonloppu vapaa ja tän illan suunnitelmiin kuuluu Pretty Little Liars, viini, Krista ja illemmalla suuntana on pitkästä aikaa Paceville! 

Viettäkäähän huippu perjantai-ilta!

♥ Marjut

You Might Also Like

10 comments

  1. ehdottomasti videoita lisää! :) oot täs jotenkin tosi aito, kuvista saa välillä ehkä sellasen tosi ruusuisen kuvan, ku ne on nii muokattuja!
    Mutta elämäs vaikuttaa tosi kivalt siellä! Tsemii tulevaisuuteen ja hei jatka samaan malliin blogia, tää on yks lemppareista!
    ja lopuks viel asia mikä ei liity postaukseen, mut mitä järkkäriä suosittelisit aloittelevalle kuvaajalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit. Mäkin tykkään yleensä videopostauksista sen takia, koska niistä näkee paljon enemmän sitä bloggaajan persoonallisuutta. Kiitos tosi paljon ihana <3

      En oo mikään ammattilainen tässä asiassa, mutta mulla on ollut Canon EOS 1100d ja se on riittänyt mulle hyvin. Semmosen vinkin mun sisko on antanut, että kannattaa pysyä kolminumeroisissa. Sekin riippuu tietty kameramerkistä.

      Poista
  2. Isot pisteet siitä että puhut normaalisti videolla!:D mikää ei oo yhtä ärsyttävää kuin se kun bloggaajat aina videolla muuttaa puheensa niin että Nostaa sanoissa lopun silleen ärsyttävästi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo puhuin ehkä turhankin normaalisti. En tiedä sitten kuinka tylsistyttävää tuota oli kuunnella! :D Ja totta puhut.

      Poista
  3. En ois ikinä kuvitellut että sulla on tollanen ääni.. :D niinkun ei pahalla,mutta luulin että sulla on paljon ns. Tyttömäisempi kimeempi ääni.. voiko noin nyt sanoo mutta kummiski :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, moni ei kyllä kuvittele mun ääntä tollaseks ensinäkemältä. :D

      Poista
  4. Tee jo toinen osa!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän järkätä aikaa tuon videon tekemiseen niin pian kuin mahdollista :)

      Poista
  5. Bongasin sut Tuuriohjelmassa, taisit hieman vältellä kameraa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä... Joo meidän osastolla kaikki vältteli sitä ja mun tuurilla mä tietty pääsin sinne telkkariin. :D Miten noloa..

      Poista