Pikakuulumisia + Kuvienmuokkausvideo

2.04



Heippa ihanat. Aattelin tulla nyt postailemaan vähän värittömämpiä kuvia mun sunnuntain himachillauksesta ja kertomaan että oon hengissä vaikken oo hetkeen täällä aktiviisesti postaillutkaan..

Viime perjantain Paceville-ilta meni tosi hyvin. Oli ihana nähdä pitkästä aikaa tuttuja ja tampata tanssilattiaa aamuun asti. Niinkuin viimepostauksessa olevassa videossa jo sanoinkin, että täällä tuo yöelämä on vaan niin erilaista mitä Suomessa.

Tää viikko on kokonaan 12-21 vuoroa joten en kerkeä päivisin oikein mitään tekemään eli sen kysymyspostauksen toisen osan kuvaaminen saattaa mennä ens viikonloppuun tai pidempäänkin. Oon aina töiden jälkeen älyttömän väsynyt ja tykkään nukkua aamuisin pitkään. Kaiken lisäks oon tällä hetkellä kipeenä, niin ei löydy muutenkaan oikeen voimia.


Mulla oli tässä yks päivä kuitenkin vähän ylimäärästä aikaa, joten innostuin tekemään teille videon siitä, kuinka muokkaan mun kuvia. Muokkaan mun kuvat yleensä aina erilailla, mutta tässä on nyt muutamia esimerkkejä mitä teen iPiccyllä.  Toivottavasti tykkäätte. :) 



Tää postaus nyt jäi älyttömän lyhyeksi, mutta mun pitää lähtee tässä kohtapuoliin töihin. Halusin nyt vain päivitellä vähän kuulumisia pienellä extramateriaalilla. :)

Ihanaa torstaita kaikille 

♥ Marjut

You Might Also Like

2 comments

  1. Olit telkussa! ;D... Vesa Keskinen tuli pyytää sulta apua sen tyttären Marian takin ostoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ite onneks nähnyt tota, enkä kyllä halua nähdäkkään. :D Toivottavasti se ei ollut ihan kamala.

      Poista