Pikakuulumisia ja ensimmäinen työpäivä

11.34








Tulin nyt tähän väliin taas postailemaan tän hetken kuulumisia ja muita fiiliksiä. Yritin ottaa viime viikonlopun rauhallisesti ja itseäni hemmotellen, koska halusin kerätä voimia töiden alkuun. Lauantaina lähdettiin Kristan kanssa shoppailemaan Sliemaan ja annoin itelleni pitkästä aikaa luvan shoppailla ihan kunnolla. Päivä oli aivan ihanan aurinkoinen ja ulkona ei olisi todellakaan tarvinnut nahkatakkia ja noin paksua kaulahuivia, mutta enhän mä sitä tajunnut. Mulla oli NIIN kuuma kun kierreltiin kaupasta toiseen. Pitää nyt vaan jo ymmärtää että täällä ei oo ihan yhtä kylmä kun Suomessa. :') Löysin tosi kivoja juttuja, ja voin tehdä niistä sitten postausta kun mulla on enemmän aikaa.

Myöhemmin illasta lähdettiin Kristan kanssa vielä pitkästä aikaa Pacevilleen bilettämään. Mulla oli hauskaa, vaikkei ilta ollutkaan ihan parhaimmasta päästä.. :D Oli ihan sairaan kivaa nähdä tuttuja yli kuukauden jälkeen. 

Sunnuntai menikin sitten nukkuessa ja voimia kerätessä. Ja tietenkin uutta työtä jännittäessä. Oon kyllä vähän ristiriitanen siinä mielessä, koska rakastan uusia asioita ja kokemuksia, mutta jännitän niitä silti aina ihan liikaa. Mutta kai se on ihan normaalia.


Maanantaina eli tänään koittikin sitten ensimmäinen työpäivä Betssonilla. Lähdettiin mun kämppiksen kanssa ajoissa etsimään toimistoa ja löydettiin se onneks oikeastaan heti. Istuskeltiin aulassa odottelemassa että meidät haetaan seuraavaan kohteeseen. Pian meitä oltiinkin viemässä kerroksesta toiseen paikkoja esitellen. Mun mielestä Betssonin toimistorakennus oli älyttömän hieno ja tyylikäs. 

Koko päivä meni oikeastaan kuunnellessa erilaista informaatiota yrityksestä. Tutustuttiin myös ryhmässä toisiimme ja saatiin tietää mihin tiimiin kukin kuuluu. Saatiin kaikki omat kulkukortit, näppäimistöt ja hiiret. Mun mielestä infoa tuli välillä vähän liikaakin, että mä menin ainakin välillä vähän sekasin. Ja varmasti meni muutkin. :D Työpäivä kesti n. 9 tuntia, ja voin sanoa, että nyt väsyttää. On jotenkin raskasta kuunnella koko päivä englantia, koska siinä pitää olla koko ajan tosi keskittynyt. Mutta eiköhän tuohon totu, ja mun mielestä on ihan hullun kivaa oppia lisää englantia. Päivä oli tosi onnistunut, tykkäsin työntekijöistä ja ilmapiiristä ja meidät toivotettiin kyllä tosi kivasti tervetulleeksi. 

Nyt mun teksti alkaa oikeesti kuulostamaan huolestuttavan typerältä, että ehkä mä lopetan tän postauksen tähän. :D

Ihanaa alkuviikkoa kaikille 

♥ Marjut

You Might Also Like

8 comments

  1. Missä siis oot töissä? Ja mikä sun työnkuva on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Betssonilla. :) Se on sellanen nettipelifirma ja oon asiakaspalvelijana. Puhun suomea ja englantia asiakkaille netin kautta. :)

      Poista
  2. Kuulostaa hurjalta ja niiin siistiltä! Oot kyllä rohkea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, toi on kyllä kiva kuulla :)

      Poista
  3. Oi sun elämä kuulostaa ihanalta! Oon itsekkin haaveillu muuttavani Välimeren alueelle, ainakin vähäksi aikaa jossain kohtaa :)
    Mitä kautta sait ton työpaikan? :) Kaikkea hyvää sulle♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on itseasiassa tällä hetkellä tosi ihanaa :) Kannattaa ihmeessä muuttaa! Mua itteäni ei kaduta tippaakaan. :) Hain normaalisti itse netistä Betssonin sivuilta, mutta täällä on monia muitakin työpaikkoja tarjolla. Kaikkea hyvää myös sulle ihana ja kannustan sua kovasti lähtemään jossain vaiheessa reissaamaan <3

      Poista
  4. Näyttää ja kuulostaa nii kivalta sun elämäs :) oot vahva ja rohkee nainen!
    Pystyisitkö tekee vähä kattavampaa postausta maltalla asumisesta? Et kertoisit kuinka saada töitä, asumisesta, kulttuurista, onks helppo saada ystäviä, millasia paikalliset on, hintataso, harrastusmahdollisuudet jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Mä yritän kovasti olla. :) Tottakai pystyn! Itelleni olis kuitenkin helpoin tehdä tällänen kysymyspostauksen muodossa ja aattelin itseasiassa jo tänä iltana laittaa sellasen tänne blogin puolelle. Pommitat vaan noi samat kysymykset sitten siihen postaukseen niin kerron niin paljon kun vaan voin!

      Poista