My lovely weekend

12.30


Heippa! Mä toivottelen nyt aika myöhässä hyvät ystävänpäivät kaikille, koska en oo kerennyt postailemaan yhtään aikaisemmin. Toivottavasti teillä oli ihana viikonloppu. Mulla ei ainakaan ollut valittamista! 



Pitkän ja raskaan viikon jälkeen en taaskaan jaksanut lähteä bilettämään, vaikka meillä olikin suunnitelmissa Kristan kanssa lähteä johonkin. Toivottavasti ens viikonloppuna olis sitten enemmän virtaa niin pääsis vähän tuulettumaan. Viikonloppu meni kuitenkin rentoutuessa ja pääsin käymään myös ystävänpäivän kunniaksi shoppailemassa ja ravintolassa syömässä. 



Viikonloppuna täällä Maltalla oli myös karnevaalit Valletassa ja Gozolla. Pääsin itse näkemään lauantaina Valletan menoa ja erikoisesti pukeutuneita ihmisiä oli kyllä ihan älyttömästi ympäri katuja. Ite en henkilökohtaisesti tykkää olla sellaisen ihmispaljouden keskellä, joten lähdettiin aika nopeasti kotiin.


Illalla mentiinkin syömään ja sen jälkeen suunnattiin vielä maistelemaan erilaisia cocktaileja Vallettaan. 


Oltiin Kristan kanssa koko viimeviikko näkemättä töiden takia ja sunnuntaina sitten treffattiin Mc Cafessa, juoruttiin monta tuntia ja syötiin liian hyvät suklaakakut capuccinojen kanssa. Keli oli taas ihanan aurinkoinen ja mun mielestä on niin parasta kun saa käyttää aurinkolaseja! Oikeesti aurinkolasit ja sateenvarjo on kaks sellasta asiaa, mitä en Suomessa käytä, mutta täällä mä oikeen nautin jos esimerkiksi sataa vettä ja saa kulkea sateenvarjon alla. Oon vissiin aika outo.




Päätin myös että nyt mun on aika aikuistua ja nyt mulla onkin sitten elämäni ensimmäinen rannekello. Mustaa ja kultaa ihanilla yksityiskohdilla varustettuna. Oon kyllä aivan rakastunut tuohon. 

Mulla oli tänään ensimmäinen kunnon työpäivä kahden viikon harjoittelun jälkeen ja oli kyllä kieltämättä aika jännää. Ootan kyllä innolla mitä tästä viikosta tulee. 

Kuvasin teille myös viikonloppuna kysymyspostauksen ensimmäisen osan ja laitan sen heti tänne blogin puolelle kun oon saanut ladattua sen youtubeen.. Eli se voi tulla jopa jo huomenna joten stay tuned! :D 


Tän illan suunnitelmissa on kattoa jotain kivaa leffaa ja syödä hyvää ruokaa. Mun koko viikko onkin taas 9-18, joten päivät kuluu nopeasti töitä tehden. 

Ihanaa alkuviikkoa kaikille 

♥ Marjut







You Might Also Like

2 comments

  1. Ihana tuo valkoinen neule tuossa viimeisessä kuvassa! Mistä se on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. :) Se on Tally Weijlistä.

      Poista