Luottojuttuja ja muita lemppareita

9.22

En oo hetkeen tehnyt postausta mun lempparijutuista ja halusin nyt tulla tekemään sellaisen kuvien kera. Toivottavasti tykkäätte ja kertokaa jos teiltä löytyy samoja suosikkeja!



Tykkään niin paljon erilaisista sormuksista ja oonkin tässä varmaan jo yli vuoden keräillyt ja hukannut niitä samaan tahtiin. Ne saa asuun vaan niin paljon lisää piristystä. Onko täällä muita sormusten ystäviä?


Goldwellin lämpösuojasta on tullu mulle luottotuote. Mulla on myös samaan sarjaan kuuluva kiharasuihke, mutta sitä en viitsinyt alkaa kuvaamaan, koska se on niin lopussa. En mä kyllä oikeastaan huomaa ikinä lämpösuojien toimivuutta, mutta tää nyt on vaan sellanen tuote johon oon jäänyt koukkuun. Sekin varmaan kun mä en vaan pysty käsittelemään mun hiuksia ilman, että laitan niihin jotain lämpösuojaa. Yks suuri plussa on se että nää tuoksuu niin hyvältä <3


Osiksen hiuslakka on palvellu mua jo monta vuotta ja en osaa enää ees vaihtaa. Jotkut lakat tekee mun hiukset tosi sähköseks, mutta mun mielestä tää on just täydellistä. Ja koska mulla on yleensä tapana kihartaa hiukset, tää pitää ne hyvin koko päivän, (tai yön) eikä hiukset pääse lässähtämään.



TIGIN shampoo ja hoitoaine. Ja vielä just nää punaset yksilöt. Hinta kirpasee joka kerta kun ostan nää, mutta nää kestää niiiin kauan, nää tekee mun hiukset niin ihanan tuntuseks ja kirsikkana kakun päällä nää tuoksuu aivan taivaalliselta. Suosittelen. :)



Oon käyttäny tätä niin kauan kun vaan muistan ja tää on ainut tuote, millä saan mun meikit pois kokonaan. Oon joskus kokeillut jotain muita meikinpoistoaineita, mutta ne vaan kirvelee mun silmiä ja ripsarit ei ees lähde niillä pois. Parasta on että tätä myydään aika usein Keskisellä isoissa pulloissa ja halvalla. :)


''Crop''-topit. Oon ollu näihin hurahtanut jo muutaman vuoden eikä loppua näy.. 


Viininpunainen. En oo IKINÄ tykännyt tästä väristä, mutta nyt oon ihan hulluna siihen. Ostin tän topin Maltalta ja siitä on tullutkin yks mun lempparitopeista.


Sain tän maailman söpöimmän käsikorun Maltalla ja en malta ottaa sitä pois edes suihkuun mennessä ja sen takia se näyttääkin jo vähän kuluneelta. Mun mielestä toi kullan ja pinkin yhdistelmä on niin ihana ja toi ohuempi ketju tuossa vieressä kruunaa koko korun. :)



Edellisessä postauksessa vilahtaneet Piecesin housut. Mulla on tälläset ollu kesästä asti vaaleen sinisenä ja ne on ollut puoli vuotta ylivoimaset lempparihousut, joten mun oli aivan pakko ostaa nää myös erivärisenä. Nää on vaan niin ihanat päällä ja niissä vaaleansinisissä laatu ei oo mennyt miksikään kun vertaa esim Dr. Denimeihin, jotka kului oikeestaan heti puhki.


Mun oli aivan pakko ostaa Maltalta tälläset korkkarit matkamuistoksi ja ihailen näitä joka päivä kun nää on niin söpöt. En oo pystynyt vielä kertaakaan käyttämään, mutta toivottavasti tulevaisuudessa tulee jotkut juhlat mihin voi pukeutua vähän hienommin. :)


Jos teillä on myös jotain muita omia luottojuttuja/lemppareita, mitä haluatte jakaa, niin laittakaa tuonne kommenttiboksiin ihmeessä! Olis kiva kuulla teidän lukijoidenkin mielipiteitä. :)

♥ Marjut


You Might Also Like

10 comments

  1. Ihana postaus! Mä oon jo pitkään haaveillut noista crop-topeista, mutta en oo löytänyt ainakaan vielä mitään sellasta, mistä tykkäisin. Erityisesti mun silmää miellyttää nuo, missä on keskellä edessä vetoketju. Mistähän semmosia löytyis? Sain myös loistoidean pitää mulle pieniä sormuksia tuolla sormen yläosassa! Saa sitten nähdä miten ne siinä pysyy.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aino! :) Mä oon löytäny noi molemmat vetoketjulliset ulkomailta, että en tiiä yhtään mistä niitä voisi löytyä Suomesta.. Kai niitä voi netistä yrittää kattella ellei niitä sitten tuu kesällä ihan vaatekauppoihin. Hahah, toihan on hyvä idea! Eiköhän ne siinä pysy jos ne on sopivan kokosia. :)

      Poista
  2. Mulla on tuo meikinpoistoaine sama ! Kaikki muu kirvelee ja jättää ripsiväriä vähän silmiin

    VastaaPoista
  3. Toi viinin punainen crop top.. Taisin juuri rakastua ❤! Aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että se miellyttää sunkin silmää! Itekkin oon ihan rakastunu <3

      Poista
  4. Ihana toi coca cola toppi ! Mistä se on ?! ♥

    http://fabuliciouscc.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kaveri toi sen mulle tuliaiseks ulkomailta :) Eli en tiiä yhtään että mistä se on :(

      Poista