Forget about the reasons why you can't in life, and start to try, cause it's your time, time to fly.

7.57


Mulla on ollu ehkä elämäni rankimmat pari kuukautta takana, mutta eilen aurinko alkoi paistaa munkin risukasaan. Sain nimittäin töitä Maltalta ja lähen sinne näillä näkymin ens viikon keskiviikkona. Ette tiedäkkään miten oon ollu huolissani mun tulevaisuudesta ja en olis todellakaan jaksanut asua koko lopputalvea kotona, vaikka mun onkin hyvä olla täällä. Ihanaa päästä taas kokeilemaan vähän omia siipiä ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan. :) Mua jännittää ihan sairaasti ja kaikista eniten ehkä se lentäminen, koska oon aina ihan paniikissa jos tulee pieniäkin ilmakuoppia. Ja nyt joudun lentämään vielä yksin... :D 

Käytiin viime viikolla äitin ja siskojen kanssa Keskisellä ja oltiin kerrankin oikeeseen aikaan siellä. Vero Modan talvitakit oli siellä alennuksessa eli yks maksoi sen 12 euroa (normaali 50e). Mun oli aivan pakko napata yks sieltä mukaan, koska oon yleensä niin huono ostamaan talvitakkeja itelleni.  Kuinka moni muu kävi hakemassa myös itellensä tuon ihanuuden? Ostin myös kaksi tollasta mustaa koristetyynyä, koska hintaa oli vain n 5e kpl ja nuo timantit sulatti mun sydämen. 

Ja sitten vielä Ähtäriläisille ja Ähtärin lähellä asuville pientä infoa. Vein Ähtärin Haavistorille mun vaatteita, kenkiä, koruja, takkeja ja puhelimen kuoria (iphone 4, 4s). Mun sydän itki verta ku oon niin huono hylkäämään mun vanhoja vaatteita, vaikka en niitä käyttäisikään. Vien tonne varmaan vielä huomenna lisää tavaraa, mutta käykää ihmeessä tsekkaamassa joku päivä, että löytyiskö sieltä jotain kivaa. Pidän tuon pöydän tuossa viikon, koska mun lähtö on tosiaan ens viikon keskiviikkona eli olkaa nopeita. ;) Ja pöydän numero on 71!

Ja anteeks kauheesti kun en tehnytkään sitä blogikirppistä, mutta siinä nyt on aika iso homma lähteä kuvailemaan jokainen vaate ja lähettää ne ostajille.. 


Kirppiksellä on ja sinne on vielä menossa tälläsiä juttuja:



Ihanaa keskiviikkoa kaikille ♥ 

♥ Marjut

You Might Also Like

14 comments

  1. Ihania nuo ekat kuvat ja niissä tuo yläosa! Ja hei tuo peilikuva, jossa on neule on jotenki ihan super! :D Pitäis itekin pitkästä aikaa alkaa ottaan peilin kautta kuvia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itekkin tykkään tosta neuleesta kovasti! Mun on joskus aivan pakko ottaa peilin kautta jos en saa ketään kuvaamaan, koska en ite saa otettua kokokuvia itestäni ilman peiliä. :D

      Poista
  2. Minkä kokoiset nuo valkoset tennarit on?

    VastaaPoista
  3. Millä hinnalla myisit ne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai nuo tennarit vai? :) Ne on jo kirpparilla ja en muista yhtään minkä laitoin niiden hinnaksi.. :(

      Poista
  4. Ihanat hiukset! Onko tuo tumma sun omaa väriä vai värjätty :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on värjätty, mut se on oikeestaan mun oma väri. :)

      Poista
  5. Kauanko oot nyt sit maltalla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä vielä yhtään :) Sen näkee sitten.

      Poista
  6. Kun olitte Maltalla nii mistä löysitte kämpän ja oliko se kalustettu valmiiksi? Minkälainen hinta taso Maltalla on noin kämppien suhteen? Tiedätkö yhtään löytyykö helposti lähihoitajille töitä sieltä?
    Miten maltan ruoka eroaa suomesta? Siis meinaan et saako kaupasta mitää ruisleipää yms? :) sori kysymystulva mut oon kans miettiny et jos repäsis ja lähtis maltan lämpöö pariksi kuukaudeksi ku valmistuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun lähdettiin viime syksynä Maltalle, mun kaveri etsi meille kämpän netistä. Se oli kyllä kalustettu valmiiksi, mutta maksettiin ihan sairaasti sellasesta pienestä kopista vaikka on siellä niitä hienompiakin kämppiä. En oikeen osaa sanoa hintatasosta koska me oltiin ihan liian ylihinnoitellussa kämpässä se kolme kuukautta. Kyllä sieltä varmaan lähihoitajille töitä löytyy, se vaan että kuulemma palkka on paljon alhaisempi mitä Suomessa... En oo tästä kuitenkaan aivan varma, koska en ite oo lähihoitaja, mut oon vaan kuullu tälläsistä jutuista. Kyllähän se ulkomaalainen ruoka on aina hiukan erilaisempaa, mitä Suomessa, mutta ei se mun mielestä pahaa ollut. Mahan kesti kuitenkin hetki tottua erilaiseen ruokaan :D Normaalikaupasta ei saanut ruisleipää, eikä varmaan sitten muualtakaan. Törmättiin kuitenkin yhdessä vaiheessa ruotsalaiseen kauppaan, jossa myytiin tutumpia tuotteita. Tottakai multa saa kysellä kaikenlaista, eri juttu on sit vaan se että osaanko vastata kaikkiin kysymyksiin :') Lähde ihmeessä jos vaan rohkeutta riittää!

      Poista