MY LOVELY YEAR - Part 1

3.59


Mun vuosi 2014 lähti käyntiin tyttöjen kanssa Seinäjoella. Etkoiltiin Oonan luona ja suunnattiin siitä suoraan Karmaan juhlistamaan vuoden vaihdetta. Mun mielestä se oli ihana paikka päättää vuosi 2013 muistellen menneitä ja aloittaa sitten uusi vuosi, vieläpä parhaiden kavereiden kanssa. 

Tammikuussa en sitten muuta osaa mainita kuin se että olin vielä istumassa lukion penkillä opiskelemassa ja parit ikimuistoiset reissut mitä tehtiin Kristan kanssa. Käytiin katsomassa Sini Sabotagea Alavudella ja eksyttiin myös bilettämään Helsinkiin. :)









Helmikuussa olikin sitten yksi mun elämän kohokohdista: penkkarit ja abiristeily. Muistan aina kuinka ala-aste ikäisenä katsoin kadehtien niitä niin hirveen isoja abeja ja aattelin että mulla on vielä tosi pitkä matka tuohon hetkeen. Oli kyllä niin huikeeta kun se vihdoin ja viimein tapahtui. :D Tässä vaiheessa kun alkaa miettimään, niin on se lukio kyllä ollut yks mun elämäni parhaimmista päätöksistä :)

Helmikuussa tapahtui myös toinen aivan ihana ja rakkautta täynnä oleva tapahtuma: Annin ja Kimmon häät. Mulla on tälläkin hetkellä hullun ikävä noita ihmisiä, koska välimatkan takia en oo Annia ja Kimmoa hetkeen nähnyt. Toivottavasti saatais järkättyä aikaa pian!









Maaliskuun alkupuoli olikin täynnä pelkkää lukemista ja stressaamista kirjoitusten takia. Oon kuitenkin tyytyväinen kaikkiin tuloksiin mitä kirjoitin. Meidän kirjoitusten päätyttä pidettiin naamiaisbileet, jotka nollas ihan kivasti aivoja kaiken pänttäämisen ja stressaamisen jälkeen. 

Loppukuusta maijalinkin hetken Oonan luona, nautittiin auringonpaisteesta ja käytiin pariin kertaan juhlimassa. :)







Huhtikuussa tein mun mielestä aika suurehkon ulkonäkömuutoksen, koska värjäsin hiuksia vähän tummemaksi. Tykkäsin noista tosi paljon, mut mun hiuksissa ei vaan pysy millään tumma hiusväri enää. No omahan vika se on mutta ei voi mitään. :D Huhtikuu menikin oikeastaan töissä ja kavereiden kanssa ollessa. 








Toukokuussa pääsin Makan portfolioon malliksi, nautin kesän tulosta ja shoppailin ihan liikaa. Toukokuu on yks mun lempparikuukausista, koska silloin tietää että kesä on tosi lähellä. :') Toukokuun lopussa pääsin juhlimaan omia ylioppilasjuhlia. 







Kesäkuun alussa lähdettiin koko perhe, ja perheeseen pyrkijät kohti Espanjaa ja Benajarafea. Tarkoituksena oli viettää äitin synttäreitä vähän erilaisessa ympäristössä. Vietettiin koko viikko omassa huvilassa ja tuo oli kyllä yks ikimuistoisimmista reissuista ikinä. Viikko oli tosi rentouttava ja kaikista parasta oli se, että päästiin katsomaan Daddy Yankeeta Malagaan Makan ja Mannan kanssa. 

Reissun jälkeen menin Keskiselle töihin ja olin niin onnellinen kun mulla oli kerrankin sellanen työ, josta oikeesti nautin ja tykkään. 

Kesän parhaimmat reissut oli tietysti Provinssi ja ''mun synttäreiden kunniaks'' vielä juhannusbileet Himoksella. 

Eli lyhyesti sanottuna mun kesäkuu oli aika huikee. :)













You Might Also Like

0 comments