Now my life is sweet like cinnamon

8.52

Täällä menee aika ihan liian nopeesti, koska taas on  vierähtänyt muutama viikko siitä kun oon viimeks postannut.  Ja oon tositosi pahoillani siitä. Mä en vaan kerkee oikeastaan ees aatella läppärin avaamista ja postauksen kirjoittamista, koska siinä menee kuitenkin aina se pari tuntia. Nyt mulla oli kuitenkin niin ikävä tätä, että mun oli aivan pakko tulla kertomaan kuulumisia.

Mutta joo, mistäs mä nyt sitten alottaisin. Päivät on mennyt aika samanlaista rytmiä mitä aina, mutta pari asiaa on kuitenkin muuttunu. Olin jo pariin kertaan ollut Plushissa töissä, koska siellä tarvittiin välillä lisää promoottoreita. Plush on siis myös yks baari Pacevillessä. Loppujen lopuks olin siellä melkeen joka päivä ja yhtenä päivänä kuultiinkin, että meidän entinen baari (Anonymous) suljetaan, joten moni työntekijä lähti sieltä (mukaanlukien me). Saatiin kuitenkin välittömästi töitä Plushista ja oon kyllä tosi onnellinen että vaihdettiin. Plush on paljon suositumpi baari täällä ja promona ei tarvii oikeestaan yhtään tehdä töitä, koska kaikki menee tosi helposti sisään. Isoa plussaa tuo se, että työporukka on rento ja aivan ihana.



Ostin viimeviikolla vihdoin ja viimein uuden nahkatakin ja oon niin rakastunu tohon. <3 Toi on just sellane mitä oon aina ettiny ja hintaakin oli vaan joku parikymppiä. 




Meillä oli kaks viikkoo sitten lauantai vapaa, mikä oli aivan ihmeellistä, koska meillä ei oo vielä kertaakaan ollu täällä viikonloppua vapaata. Päätettiin sitten suunnata Sky Clubille, jossa järjestettiin Sunglasses at Night -tapahtuma. Ilta oli aivan huikee ja musiikki tajuttoman hyvää. 



Meidän Halloween meni töissä, mutta eipä se paljoo haitannut kun ihmisiä oli hullun paljon ja kertaakaan ei tullut tylsää. Perjantaina oli virallisesti Halloween, mutta täällä ihmiset pukeutu jo edellisenä viikonloppuna. Ei keretty millään pukeutumaan perjantaiksi, mutta käytiin lauantaiaamuna ostamassa San Gwann:ista meille nopeesti pupun korvat. Eipä meidän pukeutuminen kovin pelottavaa ollut, mut olipahan meillä sentään jotain.. :') 



Suunnattiin suoraan töistä Hugo's Passioniin viettämään loppuiltaa kavereiden kanssa. Täällä ihmiset kyllä osaa juhlia Halloweenia, paljon paremmin kuin Suomessa. 


Pääsin eilen tsekkaamaan millaset on maltalaiset häät. Mulla oli ihan tajuton asukriisi koko viime viikon ja mulla ei ollut hajuakaan miten sinne pitäis pukeutua. Mun sydän itki taas verta, koska tajusin että mullahan on monta eri mekkoa Suomessa ja yhtäkään en taaskaan tajunnu ottaa mukaan.  :D Käytiin eilen kiertelemässä Sliemassa siinä toivossa, että jostain löytyis joku potentiaalinen ehdokas iltaa varten. Olin jo melkeen luovuttamassa, kun löydettiin yks kauppa (en muista nimeä) missä oli vaikka mitä ihania mekkoja. Meinasin ensin ostaa ihan perus mustan mekon, mutta 60e oli vähän turhan paljon niin tylsästä mekosta. Sitten mun silmiin osu tuo musta mekko, josta löytyi aivan ihanat yksityiskohdat. Mulla ei oo vielä ollenkaan tuollasta mekkoa missä kaula-aukko menee tuolla tavalla ja ehkä sen takia ihastuinkin siihen niin paljon. Mä pyrin aina ostamaan mahdollisimman erilaisia vaatteita, vaikka se ei aina onnistu. Nyt oon kuitenkin tosi ylpee itestäni kun päädyin testaamaan tota päälle ja se oli aivan unelma. Noista kuvista ei saa kyllä oikein selvää miltä se näyttää oikeesti, mutta ehkä kerkeen joskus kuvaaaman sen paremmin. :)

Mutta sitten niistä itse häistä. Ei keretty kirkkoon, vaikka olisin kyllä halunnut nähdä millanen se on täällä. Mentiin suoraan juhliin ja juhlapaikka oli kyllä aivan upea. Mua ärsyttää kun en ottanut sieltä kuvia, koska en pysty kunnolla kuvailemaan millanen paikka se oli. Piha oli kuitenkin iso ja siinä itse rakennuksessa oli valkoiset, korkeat pylväät. :D Kun hääpari saapui isolla limusiinilla alkoi aivan hullu ilotulitus. Raketteja näkyi jokapuolella ja päätin että haluun joskus jotain sellasta jos meen joskus naimisiin. Ilotulituksen jälkeen mentiin sisälle jatkamaan iltaa. Juhlissa oli ''open bar'' eli vieraat sai juoda niin paljon kun vaan halus. Mun ilta meni lähinnä vaan nauttiessa siitä erilaisuudesta ja uusille ihmiselle puhuessa. Mulla oli kuitenkin välillä aika hassu olo, kun olin ainut ulkomaalainen ja kaikki mun ympärillä puhu vaan maltaa. Mut oli silti ihanaa katsoa miten kaikki ihmiset vaan tanssi ja piti hauskaa. Kakku leikattiin joskus puoli kolmen aikoihin ja kolmelta päätettiin lähteä kotiin. Rakastan niin uusia kokemuksia ja tää oli kyllä kieltämättä yks parhaimmista. :)

Anteeks kamalasti näin lyhyestä postauksesta, mut mulla on taas tajuton kiire suihkuun ja laittautumaan, koska puol ysiltä pitäis olla jo töissä..

Kivat sunnuntai-illat kaikille! <3

♥ Marjut

You Might Also Like

12 comments

  1. Oi että kun sun elämäs kuulostaa ihanalta! :o :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tällä hetkellä tosi ihanaa :)

      Poista
  2. Eikö ärsytä tulla suomee takas ku su kaveri jää vielä sinne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Krista vai? :o Mistä sä niin oot kuullu? :)

      Poista
    2. sen IG:n kuvatekstistä ainakin sai käsitykseen niin. kun ei hyväksynyt jotain pääsykoekutsua ja rakastaa asua Maltalla :)

      Poista
    3. Aa niin se.. :) Saa nyt nähdä mihin elämä meidät vie :')

      Poista
    4. Ei se näköjään suomeen oo jäämässä. Voi miten sit pärjäätte erillään jos itse jäät?:-D

      Poista
    5. Mistäpä sitä tietää mitä tulevaisuudes tapahtuu ;)

      Poista
  3. Vihdoin tommosia aitoja hymykuvia, paljon kivempia ku sun "poset"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon oikeastaan vasta nyt oppinut hymyilemään kameran edessä.. :D

      Poista
  4. Eikö sulla ole isää?

    VastaaPoista