There is no way to happiness. Happiness is the way.

9.02











Kaulakoru Gina Tricot
Mekko Täältä
Kengät kirppari

Mulla on ihan hullun hyvä fiilis. Viimenen päivä ala-asteella päättyi tänään yhdeltä ja nyt mulla ei oo enää yhtään mitään. Aattelin nyt lomailla parisen viikkoa koska oon mielestäni sen ansannutkin. Aattelin käydä moikkaamassa ainakin mun sisaruksia Jyväskylässä ja Tampereella ja tän kuun lopussa lähdetäänkin sisarusristeilylle. En malta oottaa! 

Kävin hakemassa eilen postista aivan ihanan paketin, joka sisälsi kolme ihanaa mekkoa HerSecretiltä. Käytiin Mannan kanssa tänään kuvailemassa, koska oli niin hyvä sää, ja tässä postauksessa näkyykin yksi niistä ihanuuksista! Tykkään tuon mekon jokaisesta yksityiskohdasta. Varsinkin tuo yläosan vetoketju ja tuo koko selkä on aivan ihana. En yleensä käytä mustaa, mutta tykkään tästä mekosta silti, koska siihen on helppo yhdistellä eri värejä. Eli toisinsanottuna sen kanssa sopii melkeinpä kaikki. En jaksais yhtään oottaa että pääsisin käyttämään tuota jossain juhlissa. Niin täydellinen... 

Apua, mun viikonloppusuunnitelmat on vielä ihan auki, mutta enköhän mä jotain kivaa keksi. :) Bloggaajapäivän kakkososa-postaus tulee ainakin tässä lähinpäivinä plus haluun näyttää vielä ne kaks muuta mekkoa teille, joten niistäkin tulee vielä jossain vaiheessa kuvia. 

Ihanaa viikonloppua kaikille, olkaa kiltisti 

You Might Also Like

2 comments