Suupohja osa 2

7.49

Tulin nyt kertomaan viime keskiviikon loppupäivän tapahtumat. Meillä oli siis bloggaajapäivä Suupohjan seudulla ja täältä löytyy ensimmäinen postaus siltä reissulta. :)







Meidän seuraavana kohteena oli Kitutöyrän talli, missä Mirva Seppä esitteli meille tilan söpöjä otuksia. Oon aina ollut tosi eläinrakas joten nuo pikkupuput sai ainakin mun sydämen sulamaan ihan täysin. Voi että kun tuollaisen saisi itellensäkin joskus 














Eläinten ihastelujen jälkeen suunnattiin vähän erilaisempaan paikkaan. Nummijärvellä sijaitsi nimittäin ihan uskomattoman hieno Kammikylä, jonka Erkki Kalliomäki on luonut vuosien varrella. Erkki esitteli meille tiloja, johon kuului mm. sauna- ja kokoustilat. Erkki keitti meille myös nokipannukahvit ja kertoi meille tarinoita tilojen eri yksityiskohdista. Aivan upea paikka tosi rauhallisessa ympäristössä.


















Kammikylävisiitin jälkeen lähdimme ajelemaan kohti Isojokea ja Lauhansarvea. Meitä oli vastassa paikallinen yrittäjä Teppo. Lauhansarvi tarjoaa erilaisia majoitus -ja virkistyspalveluja ja tykkäsin kyllä kovasti tuosta paikasta! Syötiin Lauhansarvessa myös superherkullinen päivällinen ja en ees muista millon olisin viimeks ees syönyt noin hyvää lehtipihviä. Namnam! Meillä oli aika tiukka aikataulu joten jouduttiin lähteä aika nopeasti viimeiseen kohteeseen. Hyvästeltiin siis Teppo ja lähdettiin ajelemaan kohti Isojoen kotiseutumuseota.










 Viimeisenä kohteena oli siis Isojoen kotiseutumuseo. Helvi Viitalähde esitteli meille taloa ja museota. Kaikki oli tosi vanhaa ja mun mielestä oli ihanaa saada kuvailla erilaisia tavaroita. Käytiin kuvailemassa myös ullakolla, vaikka siellä olikin tosi vähän valoa. Valon vähäisyys toi mun mielestä kuviin kuitenkin kivaa tunnelmaa. Kierroksen jälkeen hyvästeltiin Helvi ja sitten olikin kotiinpaluun aika.


Miks mä sitten lähdin tälläseen juttuun mukaan? Oon aina avoin uusille kokemuksille ja mä oikeastaan oikein keräilen niitä. Tartun oikeastaan mihin tahansa tilaisuuteen. En ollut koskaan käynyt kyseisellä seudulla ja onneksi nyt tuli siellä sitten käytyä. Aleksin tunsinkin jo etukäteen, mutta oli aivan ihana tutustua Millaan, Heljään ja Tiinaan. Toivottavasti nähdään vielä joskus. :) Oli myös kiva viettää päivä sellaisessa seurassa, jossa jokaisella on jotain yhteistä. Mua ei hävettänyt kertaakaan kuvailla esim mun omaa ruokaani, koska kaikki muutkin tekivät niin. :)

Hullun iso kiitos Aleksille ja tytöille ♥ Mulla oli ainakin ihan sairaan kiva päivä!

You Might Also Like

0 comments