HerSecret.fi

11.23

Lähin eilen Oonan luo Seinäjoelle kun täältä Ähtäristäkään ei oikein löytynyt mitään tekemistä. Käytiin kuluttamassa tanssilattiaa Karmassa ja tänä aamuna äiti tulikin sit hakemaan mua Seinäjoelta meidän sukujuhliin. Hassua kun olin viimeks tollasissa vuonna 2002 ja olin silloin 7-vuotias. Paikalle oli päässsyt jonkun verran porukkaa ja oli aika siistiä ajatella että nää kaikki on mulle jotain sukua vaikken ollut ikinä nähnytkään melkein ketään. Ihanaa että joku meidän suvusta jaksaa järkätä tuollaisia! Oli muutenkin jotenkin mielenkiintosta kuunnella meidän suvusta kaikkia tarinoita siitä mistä kaikki on tavallaan lähtenyt käyntiin. :)

Mulle ei tullut kuitenkaan mitenkään yllätyksenä, että heti kun mulla alkaa loma, niin joku tauti iskee muhun. Nyt mun nenä vuotaa, kurkkuun sattuu ja tuntuu jotenkin hullun kuumeiselta. Not nice!

Tän postauksen tarkotus oli kuitenkin tulla esittelemään nää loput HerSecretin ihanuudet, joten tässäpä niitä nyt olis: 




Mekko täältä

Tää musta Mesh-mekko on mun mielestä tosi ihana. Tossa on yksityiskohtina tollasia kivoja halkioita ja se on jotenkin yksinkertasen tyylikäs. 














Mekko täältä

Oon aina ollut vähän kaikkia peplum-juttuja vastaan.  En tykkää esimerkiksi pukeutua baariin mitenkään naisellisesti, vaikka oonkin aina rakastanut mekkoja ja korkkareita. Sanon kuitenkin aina baarivaatteita valitessa mekoille ja korkkareille jyrkän ei:n. Mun suurin osa aika kuluu baarissa aina tanssilattialla enkä vois kuvitellakkaan tanssivani korkkareilla ja mekolla. Mutta pysytäänpäs aiheessa.. Nykyään oon kuitenkin alkanut hieman lämpenemään näille peplum-vaatteille, koska nuo tekee mekosta tai paidasta jotenkin tosi paljon naisellisemman. Tässä mekossa oli kaksi eri osaa: alusmekko ja tuo pitsinen mekko. Tuo pitsikuvio on superkivan näköinen ainakin tuosta selästä. Muutenkin tykkään tosi paljon tuostakin mekosta!






Koruvyö täältä











Beauty Sleep-silmälaput täältä




Hiuspanta täältä

Paketista paljastui myös tälläisiä vähän pienempiä juttuja. Oon aina haaveillut tuollasista söpöistä silmälapuista ja vihdoin mä oon sellasten onnellinen omistaja. :') Lemppari näistä oli kuitenkin tuo kultainen hiuspanta. Sitä voi käyttää varmaankin monella eri tavalla mutta mä halusin kuvata sen noin.

Jotenkin outoa olla lauantai-ilta kotona. No toisaalta tää on kyllä ihanan rentouttavaa. Nyt mä voisin alkaa kattomaan jotain hyvää leffaa kun kerrankin on aikaa enemmän kun tarpeeks. :)

PS; oon postaillut nyt aika tiuhaan tahtiin joten käykääs tsekkailemassa edelliset postaukset jos ette oo niitä vielä huomannut. :)

♥ Marjut

You Might Also Like

4 comments

  1. Sul on ihana blogi ja ihana tyyli, oot tosi symppiksen ja aidon oloinen :') Jäin seuraamaan!!

    livefearlessly-ellen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista <3 :)

      Poista
  2. Ihana tuo peplum-mekko!:)

    VastaaPoista