Summer Outfit

14.00



Toppi H&M (mannan)
Sormukset H&M ja GT
Hame BOY LONDON Sokos
Kengät Converse Nahkapaikka




Halusin tulla postailemaan näitä pari päivää vanhoja kuvia ja tän kesän lemppariasua. Oon vieläkin niin rakastunut tuohon hameeseen että en kestä. :')


Sitten vähän kuulumisia. Yhdeksän päivän työputki takana ja nyt kelpaa vietellä viikonloppua toisessa kodissa eli Jyväskylässä. Pääsin tänään jo kahdelta ja kerkesin jopa grillailla mun ihoa meidän laiturilla. Yritettiin värjätä myös mun juurikasvua Mannan kanssa mutta se yritys meni mönkään. Mun hiukset on sävyltään paljon tummemmat mitä ajattelin ja läntättiin mun päähän tietysti blondi väri ja lopputulos oli tietenkin liian vaalea. Laitoin sitten perään vielä Caramel-sävyisen Colour Maskin ja se ei ollut kovin hyvä idea. Mun hiukset oli nimittäin ihan oranssit tyvestä ja luonnonvaaleat latvasta. Elikkä toisinsanottuna aivan kamalat. Manna kuitenkin sai pelastettua tilanteen jotenkin ja laitettiin mun kokopäähän vaalea kevytväri. Ny oon taas barbiblondi ja seasta löytyy myös vähän keltaista. Huomenna olis kuitenkin tarkotus lähteä juhlimaan ja en haluis tällä päällä hirveesti ihmisten ilmoille lähteä. Saa nähdä mitä tähän nyt vielä keksis. :D Olis pitäny jättää vaan se juurikasvu niin ei olis tullut tällästäkään ongelmaa.. 

Huomenna olis ohjelmassa käydä Mannan kanssa kaupungilla ja ehkä tehdä myöhemmin näille mun hiuksille jotain. Illalla sitten suunnataan kohti Makan ja Anttonin tupareita. Mulla on kyllä taas kauhea vaatekriisi. Saa nähdä mitä sitä keksii laittaa päälle. :)

Pitäkää hei huikee viikonloppu. Mä ainakin aion pitää! Käykää vielä kurkkailemassa edellinen postaus meidän Espanjan matkasta jos ette sitä oo vielä huomannut. :)









You Might Also Like

2 comments