''No matter how many people give me advice. I'm going to do what my heart tells me to do.'' - Lana Del Rey

14.39



Käytiin Mannan kanssa lauantaina pyörähtämässä kaupungilla. Oli ihan älyttömän kuuma ja mulla oli aamulla ihan tajuton vaatekriisi. Päädyin kuitenkin tuohon mustaan mekkoon, jonka ostin joskus keväällä Keskiseltä. Mun mielestä tuo oli just helppo shoppailemassa koska se oli helppo riisua sovituskopissa ja laittaa takasin päälle. Tuolla mun luottofarkkuliivillä halusin tuoda asuun vähän jotain piristystä. Kengiksi valitsin tietty conssit koska ne on vaan niin hyvät jalassa ja en kyllä tiedä mitään asua mihin ne ei sopisi. :D Mun pitäis ostaa vaan pian uudet kun nuo on jo niin likaiset eikä niitä saa pesemälläkään puhtaaksi. Valkoisten kenkien huonot puolet.. 


Käytiin kuumuuden takia ostamassa vähän juomista ja cokis on aina paras vaihtoehto. Ette arvaakkaan miten innoissani olin kun löysin pullon missä luki mun nimi! Ei Marjut kyllä varmaan hirveen harvinainen nimi oo, mut viimeks kun noita nimellä varustettuja pulloja myytiin, ei mun nimeä sieltä löytynyt. Mutta nyt oon onnellinen kun löysin tuon!

 Mietin kahdesti että astunko enää jalallanikaan Spiritstoreen, koska sieltä olis ihan varmasti tarttunut jotain mukaan. Manna halusi kuitenkin käydä siellä, ja kyllähän mä siellä niitä kenkiä ja vaatteita kuolasin, mutta päätin että tälläkertaa en osta sieltä enää mitään. Kävin hakemassa Stadiumista neonoranssit lenkkarit (jotka meinasin ostaa jo edelliskerralla), koska mä en sellasia vielä omista ja jos nyt saisin jotain motivaatiota lähteä juoksemaan joku päivä. Aattelin että voisin laittaa ne jopa töihin joku päivä kun mun jalat meinaa tulla älyttömän kipeeks yhdeksän tunnin seisoskelun jälkeen. Mun jaloissa on muutenkin ongelmia, esim mun pikkuvarpaat on päivän päätteeks aina ihan tunnottomat, en sitten tiiä johtuuko se mun jalkojen asennosta kun kävelen vai mistä. Mun nilkat myös naksuu tosi paljon ja nekin saattaa olla joskus tosi kipeet. Musta tuntuu että mulla ei oo vanhana jalkoja enää ollenkaan tätä menoa. :'D Tosi ärsyttävää. 



Shoppailujen jälkeen lähdettiin takas Lotalle ja laitettiin mulle melkeen samantien keltaista taittava vaahtoväri päähän. Kyllä se vähän auttoi vaikka mun pää on edelleen ihan tipun värinen. Laittauduttiin ja lähdettiin Makan ja Anttonin tupareita kohti. Illan asuksi valitsin tuollaisen kokonaisuuden. Korun oon löytänyt Spiritstoresta ja mun mielestä se teki tuosta asusta kivan värikkään. Käsikoru on Glitteristä, toppi ja shortsit on molemmat Bershkasta ja tennareista en sano enää yhtään mitään. :') 

 Kertokaas mitä te siellä ruudun takana tykkäätte kokonaisuudesta!





Ilta eteni kivoissa tuparitunnelmissa ensin sisällä, mutta liikakuumuuden takia siirrryttiin kaikki lopuksi takapihalle istuskelemaan. Juteltiin, juotiin ja syötiin. 12 aikaan suunnattiin Free Timeen ja kerkesin käydä myös Shakerissa uusien tuttujen kanssa. Lähdin melko aikaisin nukkumaan kun olin jostain syystä tosi väsynyt. Mutta ilta oli tosi onnistunut, isot kiitokset Makalle ja Anttonille! :)

Huomenna on taas maanantai ja työt kutsuu. Jotenkin outoa että töitäkin on enää vain muutama viikko jäljellä. Miten tää kesä meni näin nopeesti? Mutta ei se haittaa, mä ootan syksyä kyllä jo innolla! 

♥ Marjut

You Might Also Like

4 comments

  1. Mä näin sut kun olit töissä eilen siis maanantaina! Kiertelin siinä mun kaverin kanssa mutta en viittinyt tulla moikkaamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :) No olisit nyt tullut moikkaamaan!

      Poista
  2. tiesikkö että spirit store on menny konkkaan? ei oo pian enää sitäkään:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiesin, oon siitä lähiaikoina tänne avautunutkin kuinka mua ärsyttää kun se lopettaa :D :(

      Poista