Link your blog: My favorites

0.15

Heippa! Tässä nyt olis mun lemppariblogit siitä mun linkkaa blogisi-postauksesta. Oli jotenkin tosi ihanaa selailla pitkästä aikaa uusia blogeja, tuntuu että sain itekkin enemmän inspiraatiota tähän hommaan. Tykkäsin tosi monesta eri blogista mutta vaan näistä kiinnostuin enemmän. 

Nää blogit ei oo muuten missään järjestyksessä mut ensimmäinen oli mun mielestä paras! Kuvia klikkaamalla pääsette blogiin!


Oon lukenut tätä blogia jo ennen koko linkkaa blogisi-juttua mut tää on mun mielestä niin maininnan arvoinen blogi että mun oli pakko laittaa tää tähän vieläpä ekaks. Oon aina ollu hulluna valokuvausblogeihin ja haluaisin osata itekkin kuvata yhtä hyvin! .MIELIKUVAILUA. blogin kirjoittajan jokainen postaus on ihan mieletön ja huomaa ettei niistä ainakaan mielikuvitusta puutu. Ois niin unelma päästä joskus tuon tytön kameran eteen, ja oon tän joskus hänelle maininnutkin. :') Harmi vaan että asun täällä kaukana pääkaupunkiseudulta. Mutta joo, ihan hullun hyvä blogi. Käykää ihmeessä tsekkaa!




Tähän blogiin tykästyin jo monipuolisten postausten ansioista jotka sisälsi paljon hyvälaatuisia kuvia.  Postaustahti tällä tytöllä näyttää olevan tosi hyvä mikä on ihan mieletön juttu. Eniten tykkäsin kuitenkin postauksesta, jossa blogin kirjoittaja oli kuvannut Summer Up:in festarityylejä. Hullun hyvä ja mielenkiintoinen postausidea. 


Tääkin blogi on mulle jo ennestään tuttu, mut en tajua miksen oo vieläkään liittynyt tähän lukijaksi, vaikka käynkin tätä aina välillä selailemassa. Oon aina tykännyt tän tytön tyylistä, ulkonäöstä ja kropasta. Oon niin kateellinen! Asukuvia löytyy ihan älyttömästi, mikä on mun mielestä tosi ihanaa. Jos nyt vihdoin ja viimein klikkaisin sitä ''liity lukijaksi''-nappulaa. :')


Tän blogin näin vasta ensimmäistä kertaa mutta heti ku näin ton upeen bannerin niin olin ihan sanaton. Blogin kirjoittajalla on aivan ihana tyyli ja ulkonäkökin on aivan uskomaton. En osaa sanoa tästä oikein mitään muuta kuin että tää blogi on melkeinpä hipoo täydellisyyttä. 

Tässä siis oli mun lempparit. Toivottavasti tykkäsitte ja saitte itsekin jotain luettavaa! Nyt mä lähden laittautumaan ja sitten kutsuukin taas yhdeksän tunnin työpäivä. Ihanaa keskiviikkoa kaikille <3



You Might Also Like

10 comments

  1. Kiitos ihan hulluna!!<3 En ois kyllä uskonut, että oisit mun blogia valinnut ja varsinkaan nyt kun nään miten upeat muut blogit oot valinnut! Apua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, eipä tuo mitään <3 Kyllä sun blogis ansaitsi olla tuolla! :)

      Poista
  2. Voi että, oot ihana! Kiitos kovasti :')<3 pakko sanoa samat sanat omasta blogistasi! :)
    Noi muut blogit on ihan huippuja, luen itse kanssa noita kaikkia! :)

    VastaaPoista
  3. Kolme neljästä löysi mun lukulistalleni, näistä en ollut yhdestäkään ennen kuullut joten kiva että teit tälläisen!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että löysit luettavaa! Tykkään itekkin näistä postauksista :)

      Poista
  4. Voi vitsi kiitos hurjasti!!:) Jos joskus liikut Helsingin suunnalla niin pidetään kyllä kuvaukset;)

    VastaaPoista
  5. Oi, olipas kiva löytää oma blogi täältä ja miten kivasti olit vielä kirjoittanutkin! Kiitokset! :))

    VastaaPoista