But baby when you're done, you gotta be the first to run.

23.41














Heippa ihanat! Kuvailtiin Mannan kanssa eilen noita mun Espanjaostoksia, mut kameran akku loppu kesken kaiken joten en pystynyt kuvaamaan kun kaks mun lempparilöytöä. Mut eipä tuo haittaa koska näitä kuvia olikin ihan liikaa. :') Tuo neonvihreä toppi on aivan ihana ja se päällä tuntuu niin kivan ruskeelta. Tuon OBEYN mä tuunasin T-paidasta, jonka ostin Espanjan yhdeltä rantakadulta. Se ei siis oo aito :D Molemmilla topeilla oli hintaa n. 10e. Älkää välittäkö mun maailmaa nähneistä consseista, mun on tarkotus hankkia muutenkin pian uudet. :D

Tänään se päivä sit vihdoin ja viimein on.. Illalla pitkän työpäivän jälkeen reissurellu starttaa kohti Jämsää ja Himosta. Mua kyllä vähän jännittää että millasta siellä tulee olemaan kun en oo koskaan ennen ollut Himoksella festareilla. Mutta joo, kaikkeen on melkeinpä varauduttu. Kävin ostamassa eilen kumpparitkin mulle ja Kristalle. Nyt ei pitäisi ainakaan jalat kastua. :D

Mut mä toivotan kaikille mahtavat Juhannukset, missä te sitten ikinä vietättekin sen! Ja jos joku on tulossa Himokselle niin mulle voi tulla höpöttelee jos mut siellä jossain näkee. :) 

Ps; käykää tsekkaamassa edellinen postaus jos ette oo sitä vielä huomanneet!

♥ Marjut



You Might Also Like

8 comments

  1. ihania kuvia! oot yksinkertaisesti sanottuna aivan helvetin kaunis! :D mut mite saat kuvat noin isoiksi? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon :) Pienennän ne muokkausohjelmalla ja laitan bloggerissa alkuperäisen koon siihen kuvaan kun kirjotan postausta :)

      Poista
  2. Mä rakastan himoksen juhannusta! Ota ilo irti ja muista kumpparit mukaan 😃 sielä on hyvä fiilis joka leiris aina kun oon ollu! Voi sitä viinan määrää! Tää likka skippaa tällä kertaa ne kemut mutta ehkä parin vuoren päästä taas 😊 hyvää jussia!

    T. Tuuri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itteki tykkäsin kovasti :) Ihmisillä oli kyl meno kohillaan! Samoin sulle vähän myöhässä :)

      Poista
  3. Oi että mikä kaunotar!!:o ja ihania vaatteita!:)

    VastaaPoista
  4. Aivan upeita asuja! ♥ Vaatekriisi! :D

    VastaaPoista
  5. Voi oot niin kaunis ❤️ aivan mahtavasti sopii noi vaatteet!

    VastaaPoista