Summer is in the air ♥

11.33


Apua, kirjotan mun uudella koneella ihan ensimmäistä kertaa postausta ja tää toimii kyllä kun unelma. Jotkut on saattanu jo huomata instasta, että hommasin siis mun isoveljen neuvoja noudattaen mac book pro:n ja en oo ainakaan vielä katunu tätä päätöstä. Tätä on helppo käyttää kun mulla on ollu jo yli kaks vuotta tuo mun iPhone ja kyl tää merkki on vaan niin hyvä. Nää merkit kuitenkin jakaa mielipiteitä, joten en ala niistä nyt kiistelemään. Jokasella on omat lempparinsa ja that's it. :)

 Lähdin tänään ajelemaan kohti Jyväskylää ja oli ihan älyttömän outoa ajaa yksin näinkin isossa paikassa. Eihän tää tietenkään niin iso paikka oo, mut ainakin paljon isompi kun tuo Ähtäri, jossa kaikki ajaa melkein miten lystää.. :D Myönnän et kyllä mua aluks jännitti, mut sit tajusinkin että eipä siinä oo oikeestaan mitään jännitettävää.  Autossa oli ihan älyttömän kuuma kun ilmastointia ei ollut ja ulkona oli se 30 astetta lämmintä. Selvisin kuitenkin tänne asti ja nyt istun tuulettimen vieressä ja kirjoittelen tätä postausta.


Meinasin jo vuosi sitten hommata jonkulaiset loose fit-housut, vai mikä noiden nimi ees on..? :D Oon metsästäny niitä monesta eri kaupasta mut mikään kuosi ei oo miellyttänyt mun silmää. Ginan nettisivuilta löysin sitten sellaset joita olin aatellutkin ja klikkasin ne samantien ostoskoriin. Noi on aivan ihanat chillailuhousut ja kivan viileet tällee kesällä. <3 PS; mä en tiedä miks mä seison noissa kuvissa tollee.. :D

Tänään ois suunnitelmissa viettää koti-iltaa täällä Lotan luona, syödä herkkuja, kattoo jotain hyvää leffaa ja mennä suhtkoht ajoissa nukkumaan. Huomenna aateltiin mennä käymään keskustassa Mannan kanssa, koska tarviin vielä yhen jutun mun YO-mekkoon ja jotkut kivat korkkarit. Vois kattoo myös jotain kivaa kesämekkoo tulevaa espanjan reissua varten! 


You Might Also Like

0 comments