Shopping is my cardio ♥

10.24



Ihana päivä takana.♥ Hyvin nukutun yön jälkeen heräiltiin, laittauduttiin ja lähdettiin kaupungille. Kerettiin ottaa myös parit asukuvat Mannan kanssa. Oli kyllä taas iha hullunkuuma ja onneks mä päädyinkin shortseihin farkkujen sijaan. 



Aurinkolasit Gina Tricot
Toppi Gina Tricot
Shortsit siskon vanhat (:D)
Laukku Bershka
Kengät Converse

Oon niin rakastunu tohon Ginan toppiin, koska se on jotenkin kivan yksinkertanen mut silti siellä on tuo ihana yksityiskohta selässä joka tekee siitä erikoisen. Unohin mun ballerinat kotiin, joten vetäsin jalkaan vaan luottoconssit ja se sai tosta asusta vähän rennomman tyylisen. Mun silmää ois miellyttäny ehkä enemmän ne ballerinat mut minkäs sille mahtaa jos oon tällänen homepää joka unohtaa aina kaiken joka paikkaan. :'D Mut mitäs te tykkäätte asusta?







Raahattiin kamera Mannan kanssa kaupungille mutta ei muistettu kuvailla yhtään kun meillä oli kiire juosta kaupasta toiseen. Meidän piti löytää mulle korkkarit ens lauantaita varten ja kyllä me saatiinkin ettiä joka paikasta ennenkun löyty sopivat Haloselta.  Korvikset mä löysin Glitteristä ja mulla on ollu noi samat joskus aiemminkin, mut ne tais mennä rikki tai hukkua. Mut ei kai sen väliä, nyt mulla on uudet ja tykkään noista niin paljon!


Glitteristä tarttui mukaan myös tää ihana kukkapanta. Oon ettiny jo kauan tällästä ihanuutta kesäks ja nyt mä sen vihdoin löysin. Mitä mieltä te ootte näistä kukkahömpötyksistä?


Ginasta lähti mukaan nää bikinit, joita kattelin jo netissä. Mä oon vähän semmonen, että mun on pakko saada aina jotain erikoista ja sen tyylistä mitä mulla ei oo aikasemmin ollu. Mun mielestä tuo yläosa oli niin hauska ja valkosen alaosan olisin tarvinnut muutenkin, joten kävelin nää kädessä aika nopeesti sovituskopin kautta kassalle. Nuo ei nyt näy kovin hyvin tuossa kuvassa, mut etteköhän te oo näitä Ginasa jo nähnyt!


Kävin nappaamassa Cubuksesta tän söpöläisen mukaan, jota katoin jo edelliskerralla kun olin käymässä Jyväskylässä. Kello oli viittävaille sulkemisajan kun kävelin sisään joten en kauaa miettinyt vaan kiikutin sen suoraan kassalle. Niin ihana 







Mun tän päivän lempparihetki oli kuitenkin kun päästiin käymään Spiritstoressa. Siellä oli loppuunmyynti ja se tarkotti sitä että siellä oli kaikki tuotteet alennuksessa, mikä taas tarkotti sitä että mä en lähteny kulumallakaan sieltä kaupasta. Oon niin kauan kattonu tota pinkkiä toppia tuolla kyseisessä kaupassa, mut en oo raaskinut ostaa sitä. Nyt kun hintalapussa luki vain n. 14 euroa niin sain tuon vihdoin ja viimein itelleni. Muista jutuista en sitten höpöttelekkään mut pakko vielä sanoa, että ei hitsit mikä materialismionnellisuus.

Toivottavasti teilläkin oli ihana ja rentouttava viikonloppu tavalla tai toisella! Heitelkääpäs postaustoiveita ihan laidasta laitaan kun voisin tehdä jotain erikoisempaa postausta kun teitä on tullut tässä hiljattain se 600 täyteen. Plus tietty bloglovin ja anonyymit. Ootte parhaita 

You Might Also Like

2 comments

  1. Ihania ostoksia! Paljon noi glitterin korvikset makso?:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, itekkin tykkään! Ne oli muistaakseni jotain 11,90 € :)

      Poista