I like my money right where I can see it: hanging in my closet.

12.09


Gina Tricot


Keskinen






Kirppari 


Vero Moda


Keskinen | Gina Tricot


Keskinen

Kuvailin teille tänään näitä mun vaatekaapin uusia tulokkaita ja voin sanoa että tosta vielä puuttuu osa.. En tajuu miten oon tässä lähiaikoina löytänyt niin paljon kaikkia uusia kivoja juttuja. Käytiin Jyväskylän reissulla pyörähtämässä kirpparilla ja mulla meni ekaa kertaa elämässä 30€ kirpparille. No, kyllähän mä löysinkin sieltä sen edestä vaatetta, esim kolmet housut, paitoja, laukun jnejne.. Kaikkia en muistanut edes kuvata.. Nuo mustat avokkaat löysin Ähtärin kirpparilta tänään kun käytiin viemässä Mannan kanssa tavaraa sinne. Siinä kyseisessä pöydässä oli paljon muutakin kivaa ja oudointa oli, että Ähtärin kirpparilta löyty mulle jotain, koska yleensä ei löydy. 

Löysin Jyväskylän Vero Modasta nuo maailman täydellisimmät farkut ja voin sanoa, että nuo on paljon paremmat kun Dr. Denimit.. Ainakin vielä. :) Meinasin kävellä suoraan Carlingsiin ostamaan uusia Denimejä, mut Makka sanoi, että Vero Modassa on melkein samanlaisia housuja ja vielä paljon halvempana. Suunnattiin siis Vero Modaan ja olin siihen asiakaspalveluun tosi tyytyväinen. Mulla on yleensä vähän ongelmia etsiä oikeen kokosia housuja, koska mulla on niin pienet nilkat ja vähän turhan iso peppu :'D Onneks siellä oli kuitenkin ihana myyjä, joka auttoi mua tän ongelman kanssa ja osas kattoa pelkällä vilkaisulla minkä kokonen oon. Jäi kyllä hyvä fiilis siitä paikasta :)

Oon käynyt taas pariin kertaan Keskisellä ja oon päättäny että en hetkeen mee sinne, koska mulla tarttuu sieltä aina jotain mukaan niinkun oon jo aiemmin maininnutkin. Tuossa mustassa baarimekossa on mun mielestä kivasti asennetta ja olin muutenkin ettinyt vähän tollasta rennompaa mekkoa kesäks. Se siis päätyi ostoskoriin pienen harkinnan jälkeen kun hintaa oli kuitenkin se 16e.. Nuo kaks takkia löysin sitten toisella shoppailukerralla alerekistä. Tuo oikeanpuoleinen pidempi takki ei oo kyllä yhtään mua, mutta halusin kerrankin kokeilla jotain uutta. :) Tuo sopii sitten esim syksyllä vähän naisellisempaan asuun. Kyselkää ihmeessä jos haluutte tietää näiden juttujen hintoja!

PS; älkää naurako mun kuvauspaikoille. :')

Ja niin, joku kyselikin jo mun tuloksia kirjotuksista ja aattelin nyt sitten paljastaa ne teille. Äikästä ja terveystiedosta kirjotin M, enkusta ja ruotsista B ja psykasta C. Oon ite tosi tyytyväinen, koska odotin että mulla ois menny paljon huonommin. Eli alle kahden viikon päästä saan laittaa vihdoin ja viimein sen valkolakin päähän, jota oon tavotellu tässä kolme vuotta. 

Ois tosi kiva kuulla miten teillä muilla abeilla meni kirjotukset ja jännittääkö ylioppilasjuhlat jo? :)

♥ Marjut




You Might Also Like

8 comments

  1. Ihania ! varsinkin noi beiget housut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät! :) Ne housut on sellaset maastonvihreet, tuo kuva saattaa vähän huijata.. :)

      Poista
  2. Voisitko linkittää vero modan housut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.veromoda.com/vero-moda/jeans/wp-eve-lw-super-slim-jeans-lt-blue-gu501/10112365,en_GB,pd.html?dwvar_10112365_colorPattern=10112365_LightBlueDenim_413208&forceScope=

      Noi on mun mielestä ne samat :)

      Poista
  3. Harrastatko jotain urheiluu ku oot noin timmissä kunnossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä oikeestaan muutakun lenkkeile ja käyn salilla silloin tällöin. :D tai itseasias aika harvoin..

      Poista