A friend is someone who gives you total freedom to be yourself.

12.17















Voi vitsit miten ihanaa on nähdä auringonpaistetta pitkästä aikaa! En voi vieläkään uskoa että kesä on jo melkeen täällä. Huomenna saadaan tietää kirjotusten tulokset ja mua kyllä vähän jännittää.. Onkohan mulla ne juhlat parin viikon päästä vai ei... :D No nyt pitää vaan toivoo parasta peukut pystyssä. 

Näin tänään Ninniä pitkästä aikaa ja oli kiva viettää pari tuntia tuon tytön kanssa ihan kahestaan. Päätettiin tietenkin ottaa kuvia, koska sitähän me aina tehään ja tuossa ylempänä näättekin lopputulosta meidän kuvailuista. Mitä tykkäätte?

 Mulla on ihan älyttömästi kaikkia uusia juttuja joita haluisin kuvailla teille tässä joku päivä. Ehkä mä jossain vaiheessa saan aikaseks! Mut tää nyt oli tällänen kuvarikas postaus lyhyellä tekstillä, koska mä oon nyt niin hullun väsyny, että mä taidan hipsiä tästä suoraan nukkumaan. Kivaa loppuviikkoa kaikille 

♥ Marjut

You Might Also Like

4 comments

  1. Ihan älyttömän kiva blogi ! (:

    http://mirvas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Miten sun kirjotukset meni? Saako kysellä arvosanoja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvin meni omasta mielestä ja voin kertoa ne sitten seuraavassa postauksessa :)

      Poista