You just gotta do it your way

11.18

Mulla ei oo ollu hetkeen mitään postailtavaa, koska oon ollu kokoajan menossa enkä oo päässy istumaan läppärin äärelle kertaakaan. Enkä mä edes omista enää toimivaa sellasta, joten joudun kirjottaa tämänkin Mannan koneella. Oon ollu vaan lähinnä töissä. reissannu pariin kertaan Seinäjoelle ja viettäny aikaa kavereiden, sisaruksien ja muiden sukulaisten kanssa.  Halusin nyt kuitenkin näyttää teille että oon elossa ja tulla tekemään tälläsen pikapostauksen kuulumisilla ja mun kännykkäkuvilla.


Käytiin Mannan kanssa toissa viikolla Keskisellä ja kuvailin sovituskopissa vähän asukuvia... Oli ihan älyttömän outoa pitää valkoisia housuja, koska mulla ei semmosia ikinä oo ollu. Varastinkin nuo Mannan vaatekaapista ja kokoajan sai pelätä että pian niissä on joku jäätävä likatahra. :D Nappasin myös mukaan tuollaisia älyttömän halpoja ihanuuksia. En muista tarkkoja hintoja, mutta sen mä muistan että niihin meni helposti alle 30€..





Toissalauantaina lähettiin Leenan kanssa moikkaamaan Oonaa Seinäjoelle, käytiin yksillä terassilla, juteltiin kuulumisia läpi ja suunnattiin illalla Karmaan. Oli tosi kiva olla pitkästä aikaa kolmisteen, tuli ihan ala - ja yläaste mieleen. :') 



Lähdin viime keskiviikkona vielä käymään pikavisiitillä Oonalla, koska en jaksanu olla Ähtärissäkään. Oona eikai ala kyllästyttämään ku ramppaan siellä kokoajan? ;)

Pääsin eilen myös pitkästä aikaa Makalle malliksi sen opinnäytetyötä (?) varten. Voin laittaa noita kuvia joskus tänne blogin puolelle, kunhan saan vaan muokatut versiot Makalta. Tuossa kuitenkin pari esimerkkiä, että minkälaisia kuvia tuli otettua.

Tälläsiä pikakuulumisia teille.. En tajua miten tää aika on juossu taas näin lujaa; kesä on ihan just täällä, ei oo enää pitkä aika et saan kristamurun takas Suomeen, Espanjan matka lähestyy ja mitähän muuta kivaa.. Huomasitte varmaan myös että mulla ei oo todellakaan enää tummat hiukset.. Se väri pääs vähän haalistumaan, mut oon toisaaalta aika tyytyväinen näihinkin. Ne näyttää eri valoissa erilaisilta, mikä on musta aika jännä. :D Mut nyt tää mun teksti alkaa kuulostamaan niin typerältä että mä alan kattomaan Greyn anatomiaa. Toivottavasti kaikilla oli kiva pääsiäinen 

♥ Marjut

You Might Also Like

2 comments

  1. Voi rakas <3 Kivat noi sun hiukset nytkin !! Tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat hiukset♥
    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista