OOTD

6.37





Huivi Pieces
Paita Polkashop
Housut Dr. Denim
Kengät Converse

Tässä vähän kuvia mun tän päivän asusta. Tänään en oo tehny muutakun käyny hoitamassa pari juttua ja käyny äitin ja Mannan kanssa Keskisellä. Mulla ei ollu sinne oikeestaan mitään asiaa, mut päätin kuitenkin sit lähteä mukaan. Se oli virhe, nimittäin sieltä tarttu taas väkisin mukaan kaikkia kivoja juttuja. Uus Tangle Teezer oli aika välttämätön, koska hukkasin mun vanhan penkkareissa ja oon joutunu siitä asti harjaamaan mun hiuksia semmosilla rupuharjoilla.. Eyeliner mulla oli lopussa, joten mun oli saatava uus sellanenkin. Plussana vielä halusin kokeilla tota valkaisevaa hammastahnaa. Onko kellään kokemuksia tuosta että toimiiko se edes? 


Tää ihanuus ei kuitenkaan ollut niin välttämätön mitä nuo muut, mut mun sydän suli heti kun näin tän siinä henkarissa roikkumassa vaateosastolla. Oon ettiny jo jonkin aikaa shortsijumpsuittia, vai miksikäs sitä kutsutaankaan... Nyt mä kuitenkin semmosen löysin, mut ehkä vähän räikeämmässä värissä mitä ensin kuvittelin. Mulla kesti vaikka kuinka kauan valita tuon keltasen ja pinkin välillä, mut päädyin lopulta tuohon keltaseen kun tajusin ettei mulla oikeesti oo mitään ton värisiä vaatteita ja kerrankin mun hiuksiin sopii keltanen. En kyllä ainakaan vielä kadu että otin just tuon värin. :) Kesää ja rusketusta odotellessa...!



Mä en jotenkin tajua että nyt on jo perjantai ja mulla ei oo MITÄÄN suunnitelmia. Okei, ehkä ihan hyvä vaan, koska viime viikonloppu oli sen verran rankka.. :') Mut joo, ihanaa viikonloppua kaikille 

♥ Marjut

You Might Also Like

8 comments

  1. Aivan täydellinen asu, sun hiukset on älyttömän ihanat! :o ♥ Toi haalari on niin kesäsen värinen, tulee mieleen sellane hellepäivä..! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihanasta kommentista :) Oon samaa mieltä, ootan jo niin että tulis niitä kesän hellepäiviä! Pitää kyllä hetki vielä jaksaa oottaa.. :D

      Poista
  2. Ihana jumpsuit <3 ja kivat noi sun uudet hiukset :)

    VastaaPoista
  3. Paljon tuo jumpsuit maksoi?

    VastaaPoista