Mun ihana viikonloppu ♥

11.48

Nyt ois luvassa tällänen pikkupläjäys kuvia viikonlopulta ja suurinosa niistä on kyllä tylsiä teinipeilikuvia. Mut joo, toivon että ne kelpaa :) Olin siis Oonan luona Seinäjoella kolme päivää ja pidettiin vähän pidempi viikonloppu... Lähdin sinne jo torstaina aamujunalla, koska mulla ei ollut mitään tekemistä täällä Ähtärissä ja halusin niin paljon nähä jo Oonan ja sen kämpän, jota mulla oli ollu jo kova ikävä. Keli oli niin ihana kun pääsin Seinäjoelle ja meitä ärsytti kun ei oltu vielä avattu meidän terassikautta. Mentii sitten Oonan kämpän pihaan istuskelemaan, juotiin yhdet ja otettiin aurinkoa topit päällä. Outoa että jo tähän aikaan vuodesta voi ottaa aurinkoa, vaikka eihän siinä tietty vielä voi ruskettua.. :D Vai voiko? Rentouttavaa se oli silti ♥



Perjantaina olikin sit oikeiden bileiden aika, joten alettiin jo aikasin laittautumaan iltaa varten. Olin jo suunnitellut tuon mun asun ennen perjantaita, mutta silti en osannut päättää laitanko harmaan vai mustan topin. Eli sen takia kuvissa näkyy molemmat, ja lopulta päädyinkin sitten siihen mustaan. Noi topit onkin tosi lyhyitä, joten en ainakaan vielä viitti laittaa niitä pelkästään kun lähtee ulos. Kattoo sitten kun on enemmän kesä!

Kertokaa mielipiteitä että kumpi toppi näyttää kivemmalta tuon farkkuliivin kanssa?Ja kertokaa muutenkin mitä mieltä ootte tommosista lyhyemmistä topeista?

Oonan kämpän pihassa istuskelusta tuli meille rutiini, koska siinä paistoi tosiaan se aurinko niin kivasti ja sai vähän raitista ilmaa kun ei jaksanut kokoaikaa sisällä olla niin hyvän kelin takia. Tajuttiin myös miten epäterveellisesti me aina tuolla eletään, joten päätettiin hakea Lidlistä (halvat) tarvikkeet kunnon ruokaan. Syödään nimittäin aina pitsaa tai jotain muuta liian helppoa ruokaa. Oona sitten kokkaili mulle superhyvää ruokaa kun mä makoilin puolikuolleena säkkituolissa. Hyvä vaimo ♥ Illalla mentiin vielä moikkailemaan kavereita ja etkoiltiin parissakin eri paikassa. Onnistuneita asukuvia ei tullut valitettavasti otettua.. Myöhemmin käytiin vielä tsekkaamassa Karma ja kyllä sitä porukkaa taas riitti.. PS. terkut sille lukijalle joka tuli taas moikkaamaan! En oo unohtanu sua, älä huoli ;)


Sunnuntaina lähdin sitten iltajunalla kohti Ähtäriä haikein mielin. Ette varmaan ymmärräkkään miten tuo paikka saa mulle hyvän mielen ja niinkun oon aiemmin jo kertonu, se saa mut unohtamaan kaikki murheet ja stressin. Oona voit olla varma että tuun sinne ihan just uusiks ♥


Toivottavasti teilläkin oli kiva viikonloppu ♥ PS. Mua on huijattu tänään vaan kerran, ihan outoa :D

Marjut

You Might Also Like

10 comments

  1. ite en tykkää noin lyhyistä topeista koska en ole niin sinut mahani kanssa, mutta sulle nuo sopii! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään oo hirveen tyytyväinen mun mahaan mut korkeevyötäröisten housujen kanssa noi lyhyet topit on kivoja! Kiitos :)

      Poista
  2. Tosi kiva toi perjantain asu! Molemmat topit sopii hyvin, ehkä ihan pikkusen paremmin tuo harmaa mun mielestä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Haha joo okei, ite en osaa vieläkään päättää. :')

      Poista
  3. Kyllä vaikka keskellä talvea ruskettuu, jos kehtaa mennnä ottamaan aurinkoa :-D Mutta kiva postaus ja hyvää viikonjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! No kyllähän sitä kehtaa (ainakin omassa pihassa) mutta en sit tiiä kerkeekö siinä jäätyä jos liian vähillä vaatteilla menee. :'D Kiitos paljon ja samoin :)

      Poista
  4. sulle kyl sopii tosi hyvin noi lyhyet topit, sul on niin kauheen hyvä kroppa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikki läskilaihat näyttää vaatteet päällä hyvältä (ja melkeen samalta) kaunis silti:)

      Poista
    2. ja läskilaihaks määritellään...? :D

      Poista