Love my new hair

13.17

Tänään se sitten lopulta tapahtu... Mä en oo enää blondi! Oon jo tosi kauan halunnu värjätä luonnollisemman väriset hiukset, koska mulla alko mennä pikkuhiljaa hermot siihen juurikasvun värjäämiseen ja siihen että aina kun katoin itteeni peilistä, niin hiukset näytti ihan keltasilta. Mä oon myös sellanen ihminen, joka kyllästyy tosi helposti ja mä jotenkin ihmettelin miten jaksoin vaaleita hiuksia niin kauan. Tottakai vaaleet hiukset tulee olemaan aina mua, mut halusin nyt jotain vaihtelua ja myös jotain eloisuutta näihin mun hiuksiin. Joku on joskus myös sanonut, että mun ihonväriin sopii paljon paremmin joku tummempi väri ja oon kyl ite samaa mieltä. 

Tässä hiusoperaatiossa on kestäny siks niin kauan, koska Mannalla ja mulla ei oo pitkään aikaan ollu sen verran yhteistä aikaa, että saataisiin nää mun hiukset värjättyä. Tänään vihdoin ja viimein molemmat oli samalla paikkakunnalla ja molemmilla oli vapaata muista hommista, joten päätettiin tehdä tää pois alta.



Tuossa ylempänä on siis mun ihana blondattu purkkatukka luonnonkiharat aukiharjattuina. Mä en oikeen tiiä osaanko selittää tätä värjäysprosessia oikein mutta mä yritän..  Manna siis alotti värjäämisen laittamalla hoitoainetta ja folioit niiden osioiden päälle joiden oli tarkotus jäädä vaaleeks. Eli niistä tuli tavallaan ne raidat. Folioiden jälkeen lopputulos näyttikin sitten tältä.



Sitten Manna alkoikin levittämään sitä tummempaa väriä mun hiuksiin ja kuvia en kerennyt ottamaan, koska tuijotin vaan kauhistuneena peilistä, että miten se väri alkoi tummentamaan niitä. Se väri oli oikeesti järkyttävän tumma vielä pesemisen jälkeenkin, mutta näiden hiusten kuivuttua ne alko näyttää vähän vaaleammilta. Aluks toi koko homma epäilytti meitä molempia, mut sit kun sain hiukset kuivattua molemmat huokas helpotuksesta: niistä hiuksista tuli just sellaset kun mä olin halunnutkin. 

Ihmeteltiin et miten Manna sai värjättyä myös mun pidennykset ihan samanvärisiks. On se kyllä taitava :) Lopuks leikattiin multa vielä huonokuntosimmat latvat pois. Tässä kuitenkin vähän lopputulosta! Kertokaa mitä tykkäätte?

♥ Marjut





You Might Also Like

23 comments

  1. täydellisen väriset hiukset ja sopii sulle todella hyvin!♥

    VastaaPoista
  2. Hassua miten paljon hiusväri tekee, nimittäin näytät vanhemmalta tummemmalla tukalla! Mutta tosi kivat hiukset tuli ♥! terv. toinen samanlaisia haikaileva blondi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, aijaa! No sehän on hyvä ja kiitos <3 Siitä vaan värjäilemään! :)

      Poista
  3. kivat! näytät ehkä vähän nuoremmalta ja semmoselta lämpimämmältä(vaikee sana) :D

    VastaaPoista
  4. Hei tää on miljoona kertaa parempi.. Toi blondi ei mun mielestäni tuonut samalla tapaa sun kauneuttasi esille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ihana kuulla et mulla on nyt oikee väri päässä :)

      Poista
  5. Tosi kivat tuli, sopii sulle kyllä mielettömän hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. Noi on kyllä aivan sikaihanat just päivällä fb:ssä ihailin noita, niin täydelliset!

    VastaaPoista
  7. Pakko sanoo että sopii sulla paremmin kun vanhat! näytät paljon luonnollisemmalta! :)♥

    virvasway.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Ihan mahtavan onnistunut lopputulos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Onneks omistan tollasen parturisiskon :P

      Poista
  9. Todella kauniit ja korostaa sun kasvoja :)

    VastaaPoista
  10. Paljon paremmin sopii nämä luonnollisen väriset sulle! :)

    VastaaPoista
  11. olit hotimpi vaaleilla, vaikkakin sopii nuokin ihan ok:)

    VastaaPoista
  12. Oi, aivan ihanat! Itsekin haluaisin tehdä jotain hiuksilleni, mutta usein vähän pelottaa värjäillä itse kaupan väreillä kotona, jos jotain ihan uutta haluaa.. :D

    http://hyvanmielanajatuksia.blogspot.fi/

    VastaaPoista