''Good memories remind you that happiness does exist''

12.01

Mun viikonloppu ei mennytkään niin rauhallisissa merkeissä, mitä ensin kuvittelin. Perjantaina näin Oonaa ja me ajeltiin, vaihdettiin kuulumisia ja kuskattiin porukkaa. Lauantaina mun menojalkaa vipatti ihan tajuttomasti, joten laitoin Leenalle viestiä että mitä se meinaa. Hetken päästä mä olinkin jo matkalla Virroille moikkaamaan Leenan ulkomaalaisia kavereita, ja koko loppuilta menikin sitten siellä päässä. Oli niin kiva puhua pitkästä aikaa kunnolla englantia ja tutustua samalla uusiin ihaniin ihmisiin. Ja taas voi sanoa että oli niin hauskaa, ettei keretty ottamaan ees kuvia. :')

Ei mulla nyt ollut sen tärkeempää asiaa.. Olis muuten tosi kiva jos heittelisitte mulle jotain postaustoiveita, koska mun tekis mieli tehä jotain erikoisempaa postausta. :) Videoita en vaan valitettavasti pysty tekemään...

♥ Marjut



You Might Also Like

9 comments

  1. oot älyttömän kaunis <3 noi hiukset on tosi kivat!:--)

    VastaaPoista
  2. Tuli mieleen sellanen merirosvotyttö noista kuvista :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullekki! :D Nyt kun sanoit(kirjotit :P) jotenki pirates of the caribbean :)

      Poista
  3. Karmassa ois ollu menoo:)

    VastaaPoista
  4. Olitko virtain yöelämässä? xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ulkomaalaisten kavereiden kanssa yhellä mökillä enimmäkseen, eli en tavallaan "virtain yöelämässä". :)

      Poista