What a lovely monday ♥

13.56

Tänään on ollu kyl hullun ihana päivä. Heräsin aamulla jo kahdeksan jälkeen ihan virkeenä, vaikka mulla ei ollu ees mitään syytä siihen. Mulle toi on tosi omituista, koska yleensä mä jaksan nousta vasta joskus kymmenen jälkeen ja sillon tuntuu et koko aamu on menny ihan ohi. Katoin sit pihalle ja siellä paistoi pilvettömältä taivaalta aurinko, joten mä päätin lähteä pitkästä aikaa juoksemaan. Melkeinpä mikään ei oo parempaa kun se raikas ilma, hyvä musiikki ja se, kun saa vaan juosta niin pitkälle kuin jaksaa. Olin kyllä jo melkeen unohtanut miltä se tuntuu. Onks täällä muita lenkkeilyn ystäviä vai onks se teijän mielestä ihan typerää?

Lenkin jälkeen lähin käymään Ninnillä. Ja yllätysyllätys, Ninnikin halus lähteä käymään kävelyllä, joten me sit kierrettiin pienimuotonen lenkki ja höpöteltiin niitänäitä. Voin sanoo et mun jalat huus hoosiannaa kun päästiin takas Ninnille. No tietääpähän et on ainakin tehny jotain.. :) Jäin vielä pariks tunniks Ninnin ja Alinan seuraks ja illemmalla menin vielä suunnittelemaan Leenan kanssa tanssia.

Oisin halunnu ottaa kunnon asukuvia, mut tajusin taas vaihteeks, että mun järkkärin muistikortti on jääny Mannan koneeseen kiinni ja se kone on tietenkin Jyväskylässä.. Mua kyl välillä ärsyttää ku oon näin hajamielinen tollasissa asioissa. Otin sit mun kännykällä kuvat (jossa ei oo ees itselaukaisinta), ja laatu nyt on vähän mitä on.. Nuo galaxilegginssit siis pöllin Mannan vaatekaapista, joita oon kuolannu jo vaikka kuinka kauan. Valkoinen neule on hooämmästä ja loppusilauksena laitoin vielä luottoconssit jalkaan. Mitä tykäätte?

Tää oli muuten mun 200 postaus! Haluisitteko jotain erikoispostausta sen kunniaks? Toiveita saa heitellä <3

Marjut

You Might Also Like

4 comments

  1. Missya <3 tee postaus meidän kaikista reissuista 8) ihan vaan sen takia et saan muistella whihi

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Mä en oo oikee noiden videoiden puolella mut kattoo jos joskus tekis semmosen :)

      Poista