Sunny pics

15.25

Päätettiin keksiä Ninnin kanssa tänään jotain kivaa tekemistä kun tuo keli oli taas niin ihana. Meidän päivä koostui lähinnä pikavisiitistä Keskiselle, kuvailusta, musiikin kuuntelusta ja auringosta nauttimisesta. Ja aatelkaa, mun blogissa näkee pitkästä aikaa selkeitä ja ulkona otettuja asukuvia. Halusin laittaa nuo jenkkikuosiset farkut jalkaan, koska en oo hetkeen niitä käyttänyt. Mun omaa silmää miellyttää jotenkin enemmän tommonen rennompi tyyli! 

 

Aurinkolasit H&M
Takki Bulgariasta
Toppi Sisters Point
Laukku Polkashop
Housut Gina Tricot
 Kengät Converse


 Oli kyllä niin outoa kun pysty pitää nahkatakin alla pelkkää toppia eikä ollu ees hirveen kylmä. Autossa istuessakin pysty olla sitten ihan pelkällä topilla. Tuli kyllä kieltämättä aika kesäfiilis. Aurinkolasitkin pääs pitkästä aikaa päähän. Kyllä se kesä sieltä pian tulee, vaikka vielä viimeviikolla iskikin se takatalvi.. Toivottavasti ei iske enää.. :D


 Tää on niin outoa kun ei tartte enää lukea mihinkään ja on kokoajan jotenkin tyhjä olo. Onneks mä oon kuitenkin saanu ajan kulumaan kaikilla hyödyllisillä tavoilla niinkun esimerkiks lenkkeilemällä ja näkemällä kavereita. Ehkä mä en tuukkaan hulluks tän vapaa-ajan kanssa!

Nyt oon kyllä niin väsyny että mun aivot ei oikeen pysy mukana tässä tekstin kirjottamisessa... Mut joo, toivottavasti teillä on ollu kiva alkuviikko ja kertokaahan mitä tykäätte tosta mun asusta! :)

Marjut


You Might Also Like

6 comments

  1. Ihania kuvia! :) Tänään on täällä paistanu aurinko koko päivän, ja nahkatakki päällä ihan poltti selkää. Ehkä se kesä tulee sieltä pikkuhiljaa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oi että toi aurinko on vaan ihana asia ja kyllä se tulee, pakko tulla!

      Poista
  2. mistä nuo kuvat on missä istutte laudotetulla paikalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on sieltä Keskisen piha-alueelta :)

      Poista
  3. aiva ihanat noi farkut! :) ihanan aurinkoisia kuvia ♥

    VastaaPoista