Fashion is addictive

11.04


Ihanaa, tää homma on jo enemmän kun voiton puolella. Kirjotan psykan vielä perjantaina ja sit tää on kokonaan ohi. Ainakin mä toivon niin. Enkku ja ruotsi oli mun mielestä aika vaikeita ja äikän opettajan mukaan mun esseekään ei mennyt hirveen hyvin, koska kirjotin tietenkin siitä samasta aiheesta josta kirjotti melkein kaikki muutkin. No, mä oon mielestäni tehny parhaani nyt. Saa nähä miten käy. Millasilla fiiliksillä te muut abit siellä ruudun toisella puolella ootte? Onks kirjotukset menny hyvin vai täysin penkin alle?



Mulle ei oo tapahtunu tässä lähiaikoina oikeestaan mitään erikoista, joten en nyt ala tässä mitään turhiakaan jauhamaan. Onneks ens viikolla elämä alkaa taas normaalisoitua ja pääsen reissaamaan esimerkiks mun siskojen luo Jyväskylään, Oonan luo Seinäjoelle, Makan luo Kuopioon  ja mitähän kaikkea muuta kivaa. Hirveintä näissä kirjotusten loppumisissa on vaan se, että semmonen ihminen jonka kanssa vietän aikaa joka päivä, jättää mut tänne Suomeen pariks kuukaudeks kun lähtee ite ulkomaille. En tiiä miten tuun pärjäämän ilman Kristaa, mut pitää vaan toivoo että aika menee nopeesti ja saan mun murun äkkiä takas tänne Suomeen. 


En oo jaksanu oottaa, et pääsen johonkin shoppailemaan, joten oon tilaillu netistä tässä lähiaikoina vähän kaikennäkösiä juttuja. Parit niistä on tipahtanu jo postilaatikkoon. Tuosta aivan ihanasta Amazing-neuleesta tulee vielä erikseen postausta tässä lähiaikoina, joten ei siitä sen enempää. 

Noihin Ginatricotin lyhyisiin toppeihin rakastuin palavasti heti ensisilmäyksellä ja klikkasin ne samantien ostoskoriin ja pistin tilaukseen. En oo koskaan ollut niin nopea nettishoppailussa. Jäin odottelemaan toppeja innolla, enkä fiksuna tyttönä lukenut tilausvahvistusta ensimmäisellä kerralla loppuun asti. Eilen sitten aloin miettimään, että miksei topit jo ole perillä, joten mä luin sen sähköpostiviestin sitten uudestaan. Siellä viestin LOPUSSA luki pienillä kirjaimilla, että tuote on loppuunmyyty, enkä saa tuotteita ollenkaan. Sain ihan kamalan kiukkukohtauksen kun en ollut älynnyt aikasemmin lukea viestiä loppuun ja olin odottanut toppeja ikuisuuden. Ja turhaan. Kyselin Mannaltakin jo, että eikö Jyväskylän Ginassa olis vielä noita jäljellä, mut ei kuulemma ollut. Yritin alkaa sitten totutella ajatukseen, että en tuu laittamaan ens kesän espanjanlämmössä tuota kyseisä toppia päälle ja yritin etsiä jo muista nettikaupoista samantapaisia. 

Tänä aamuna mä sitte menin kattomaan postin (koska oottelen edelleen mun pidennyksiä), ja siellä sitten oli Gina Tricotin paketti, joka sisäls nuo kaks toppia. Miten ihmees ne oli sit yhtäkkiä meijän postilaatikossa jos niiden ei pitäny alunperin ees tulla? Olisitte nähny mun ilmeen ja en ees tajuu miten tollanen asia voi tehdä ihmisen niin iloseks. :'D Enkä tiiä miten ihmees oon niin rakastunu noihin toppeihin, tykkääks kukaan muu noista? :)

Nyt mä uppoudun lukemaan psykaa. En vaan tiiä miten pystyn enää ees keskittyy kun ootan niin paljon viikonloppua! 

Ps; mua voi seurata Instagramis ja nimimerkki on mamituh :)

Marjut

You Might Also Like

10 comments

  1. uoh,en tiennykkään että sulla on koira ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on meillä tollanen ärsyttävä söpöliini <3 :D

      Poista
  2. Ihanat noi ekan kuvan hiukset!!! Miten oot saanu niist tollaset laineikkaan kiharat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kiitti :) Ne on menny itestää suihkun jälkeen tollee kun mulla on luonnonkiharat. :)

      Poista
  3. mistä tuo ensimmäisen kuvan paita on?:) aiva yli ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi vanha ja muistaakseni jostain Seppälästä :) Kiitti!

      Poista
  4. Onnee psykaan!! :) Mulla oli maanantaina ruotsi viimeinen ja yllätyin ilosesti, kun tulossa saattaa olla M! Ite odotin B:tä, mut kyl mulle vallan mainiosti C tai M:kin käy. Mulla myös äikkä meni suoraan sanottuna päin helvettiä ja enkku oli kans omasta mielestä tosi vaikeentuntunen, että B:tä odottelen. Oma mielipide on, että kunhan lakin saan, niin kaikki on hyvin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos jälkikäteen! :) No sähän oot saanu tosi hyviä :p Ja sama mielipide mulla, vaikka eihän ne hyvät arvosanat pahitteekskaan olis!

      Poista